ورامین- نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گفت: متأسفانه در برخی مواقع حرکت هایی در کشور صورت می پذیرد که بر خلاف آرمان ها و اهداف شهداست

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی عصر روز دوشنبه در مراسم یادواره شهید رضا محمدی نژاد که با حضور جمعی از مسئولان و مردم متدین و انقلابی شهرستان ورامین برگزار شد با اشاره به ضرورت پاسداشت فرهنگ شهدا در عصر حاضر اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی زمانی که نظام اسلامی مورد شدیدترین تهاجمات و حملات قرار گرفت به صحنه آمدند و از بهترین سرمایه خود یعنی جانشان برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی گذشتند.

امام جمعه ورامین افزود: شهدای انقلاب اسلامی در اوج غربت و مظلومیت جان دادند و خداوند نیز به این مظلومیت آنان برکت داد و برای همیشه تاریخ در اذهان و یاد ملت ایران به عنوان ستارگان و سلحشوران بزرگ انقلاب ثبت و ضبط شدند.

خون دویست هزار شهید انقلاب اسلامی موجب عزتمندی نظام شد

وی با اشاره به شهادت بیش از دویست هزار شهید در دوران دفاع مقدس ادامه داد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خون مطهر بیش از دویست هزار شهید گلگون کفن که درصد بسیار بالایی از آنان جوانان و نوجوانان بودند به شهادت رسیدند تا نظام اسلامی در جنگ تحمیلی به پیروزی برسد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین اضافه کرد: اگرچه جسم شهدا از میان ما رفت اما روح بلند بیش از دویست هزار شهید بر اعمال و رفتار ما ناظر است و نباید با انجام برخی امور ناپسند موجب نارضایتی و ناراحتی شهدای انقلاب اسلامی شویم.

باید مردم و دلسوزان نظام نسبت به حرکات ضدفرهنگی واکنش نشان دهند

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ورامین عنوان کرد: باید توجه داشت که همه ما اعم از مسئول و غیر مسئول در برابر خون مطهر شهدا مسئولیت داریم و هر گونه کوتاهی در این زمینه قطعا لطمات جبران ناپذیر فردی و اجتماعی را به همراه خواهد داشت.

وی با انتقاد از برخی حرکت ها که بر خلاف مسیر و راه شهدا دنبال می شود بیان داشت: متأسفانه در برخی مواقع حرکت هایی در کشور صورت می پذیرد که بر خلاف آرمان ها و اهداف شهداست که باید مردم و دلسوزان نظام اسلامی نسبت به آن واکنش نشان دهند.

بی تفاوتی در قبال تهاجم نرم دشمن ضربات مهلکی به کشور می زند

محمودی ادامه داد: امروز دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف تبلیغاتی و رسانه ای به جنگ اعتقادات و باورهای دینی ملت ایران آمده و باید همه مسئولان و مردم نسبت به این موضوع حساسیت داشته و با این تهاجم با قاطعیت برخورد کنند.

امام جمعه ورامین با اشاره به این نکته که بی تفاوتی در قبال تهاجم نرم دشمن ضربات مهلکی را به کشور می زند، یادآور شد: نباید نسبت به حرکات و تحرکات دشمن بی تفاوت بود و باید با صلابت و  با تبلیغ و گسترش فرهنگ ناب اسلامی و دینی با امواج منحط غرب مقابله کنیم.