هوشنگ توکلی درباره نقش خود در سریال «آرام می گیریم» بیان کرد که در این سریال نقش یک پدر مقتدر را دارد که مسایل و حاشیه هایی را که برای خانواده رخ می دهد، مدیریت می کند.

هوشنگ توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضورش در سریال «آرام می گیریم» که این روزها مشغول بازی در آن است، گفت: من در هر کاری شرکت نمی کنم و اثری که برای ایفای نقش انتخاب می کنم حتما باید ویژگی خاصی داشته باشد.

وی ادامه داد: زمانی هم که فیلمنامه «آرام می گیریم» را خواندم از آن راضی بودم چون نزدیک به سه سال نگارش این سریال طول کشیده است و به نظرم تمام شخصیت هایی که در این اثر هستند هویت دارند.

بازیگر سریال «زیر تیغ» با اشاره به حضورش در شورای پروانه ساخت و نمایش ویدیویی وزارت ارشاد در دولت قبل بیان کرد: من در طی چهار سال گذشته حدود 600 فیلمنامه سریال و فیلم خواندم که بعضی از آنها هم پیشنهادهایی برای بازی بودند و متاسفانه کمتر اثر خوبی در میان آنها بود اما سریال «آرام می‌گیریم» از جمله کارهای قوی است که فیلمنامه خوبی دارد.

این نویسنده و کارگردان درباره نقش خود در این سریال عنوان کرد: من نقش پرباری در این کار دارم. نقش پدر مقتدری که خانواده ای دارد و حاشیه هایی برای آنها رخ می دهد و این پدر با تدبیرش سعی می کند راه را برای زندگی جوانان هموار کند.

بازیگر سریال «روزگار قریب» همچنین در توضیح خود از فضای سریال اظهار کرد: این سریال یک درام اجتماعی است که نگاهی منطقی به حواشی که برای خانواده ها رخ می دهد، دارد. مشکلات اقتصادی، معضلات میان فرزندان و والدین و دغدغه های پدر و مادرها از جمله مسایلی است که در سریال بررسی می شود.

وی درباره فعالیت های خود در حوزه تصویر بیان کرد: دغدغه اصلی من بازیگری نیست و بیشتر کارگردانی می‌کنم و می نویسم و اگر قرار باشد نقشی بازی کنم باید شخصیت پردازی خوبی داشته باشد چون مردم از ما توقع دارند و نمی توان در هر کاری به ایفای نقش پرداخت.

بازیگر سریال «آرام می گیریم» در پایان با اشاره به حضورش در این سریال عنوان کرد: فعلا حدود چند جلسه است که سرکار رفته ام و تصویربرداری آن چند ماهی طول می کشد که تا بعد از فروردین هم ادامه خواهد داشت.

سریال «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی برای پخش از شبکه دو ساخته می شود.