خرم آباد - رئیس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد خواستار برخورد شدید دستگاه قضایی با خائنان به اموال دولتی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی صادقی صبح سه شنبه در کنگره «فخر نور» در سخنانی با تاکید بر لزوم برخورد با فساد در کشور اظهار داشت: انتظار می رود دستگاه قضایی با افرادی که به مملکت و اموال دولتی خیانت می کنند به طور جدی و به شدت برخورد کند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با دانه درشت ها افزود: باید در برخورد با مفسدان اقتصادی اشد مجازات در نظر گرفته شود.

رئیس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از آیت الله آملی لاریجانی از ایشان به عنوان شخصیتی با تقوا، مبارز و بزرگ برای انقلاب اسلامی یاد کرد.

آیت الله صادقی در ادامه سخنان خود به جایگاه عظیم شهدا اشاره کرد و بیان داشت: بهترین راه برای رسیدن به فیض الهی، عاقبت بخیری و کرامات الهی شهادت است.

وی ادامه داد: شهید با اولین قطره خونش که به زمین ریخته می شود تمام گناهانش مورد آمرزش قرار می گیرد و با قطره دوم خونش بشارت بهشت به او داده می شود.

رئیس حوزه علمیه کمالیه خرم آباد در ادامه سخنان خود به شخصیت شهید سید فخرالدین رحیمی اشاره کرد و بیان داشت: شهید سید فخر الدین رحیمی عالمی نترس و شجاع بود که نقش مهمی در مبارزات انقلابی در استان داشت.

آیت الله صادقی ادامه داد: شهید سید فخرالدین رحیمی در جریان مبارزات و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی متحمل رنج های زیادی اعم از تبعید و زندان و شکنجه شد.

وی به شخصیت شهید سید نورالدین رحیمی از دیگر شهدای روحانی استان نیز اشاره و از وی به عنوان سرآمد تقوا یاد کرد.