تبریز – امام جمعه موقت تبریز گفت: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باعث شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود و آن را از بن‌بست خارج می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت ‌الله محمدتقی آل‌هاشم ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مردم تبریز با تقدیر و تشکر از حضور پرشور و پرشکوه اقشار مختلف مردم در دیدار مردم استان با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در سخنرانی۲۹ بهمن سال جاری بر مسائل اقتصادی تاکید زیادی داشتند.

وی با بیان اینکه اجرای عملی سیاست های اقتصااد مقاومتی مورد تاکید رهبری است، ابراز داشت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تحقق بیانات رهبری در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

آیت ‌الله آل‌هاشم با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو صرفه‌‌جویی، عزم ملی، مدیریت جهادی و افزایش تولید است، افزود: نیاز است تا رویکردهای مهم اقتصاد مقاومتی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه رعایت منویات رهبر معظم انقلاب و الزامات اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری تنها راه مبارزه با دشمنان و تحریم های آنها است، ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی در دست تولیدکنندگان و صنعتگران است و آنها می‌ توانند با ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی باعث افزایش تولید داخل در کشور شوند.

وی بر ضرورت استفاده مردم از کالاهای داخلی نیز اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادی کشورمان در سایه توجه به تولید، صنعت و صرفه‌جویی قابل حل است و مردم نیز در این زمینه همچون مسئولان و مدیران وظایف زیادی بر عهده دارند.