کرمانشاه- رئیس روابط عمومی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تعطیلی نوبت صبح مدارس ابتدایی شهرستان‌های پاوه و باینگان خبر داد و گفت: مدارس ابتدایی سایر نقاط با تاخیر آغاز می‌ شود.

حسین پارساپور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به علت بارش برف نوبت صبح مدارس ابتدایی شهر‌های پاوه و باینگان از استان کرمانشاه تعطیل شد.

وی افزود: بر این اساس کلیه مدارس ابتدایی استان کرمانشاه در نوبت صبح به جز شهرستان‌ های مرزی قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب با دو ساعت تاخیر آغاز می‌ شود.

پارساپور ادامه داد: همچنین مقطع اول متوسطه کلیه مدارس روستایی نیز به جز شهرستان‌ های یاد شده با یک ساعت تاخیر آغاز می‌ شود.

رئیس روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص تعطیلی نوبت بعد از ظهر نیز گفت: فعلا تصمیمی گرفته نشده و در صورت تعطیلی متعاقبا از طریق اطلاعیه‌ هایی از رسانه‌های جمعی (صدا و سیما و خبرگزاری‌ها) اعلام می‌ شود.

لازم به ذکر است، به علت بارش برف روز گذشته نیز  مدارس مقطع ابتدایی شهرستان‌ های بیلوار، بخش مرکزی ثلاث باباجانی، بخش کوزران، شاهو، روانسر، سنقر و جوانرود در نوبت صبح تعطیل شد.

همچنین مدارس مقطع متوسطه اول و دوم شهرهای شاهو و گواور نیز در نوبت صبح تعطیل و مقاطع متوسطه اول و دوم شهرهای روانسر، بیلوار سنقر، بخش مرکزی ثلاث باباجانی  و جوانرود نیز  با دو ساعت تاخیر آغاز شد.