بجنورد- سومین نمایشگاه سالانه خیریه فروش آثار هنرمندان عکاس خراسان شمالی با هدف کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست این استان در محل نگارخانه شهرستان بجنورد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه شنبه سومین نمایشگاه سالانه خیریه فروش آثار هنرمندان عکاس خراسان شمالی به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست این استان  با عنوان"به خاطر یک لبخند" در محل نگارخانه شهرستان بجنورد دایر شد.

احسان کمالی، دبیر این نمایشگاه در حاشیه مراسم گشایش آن، اظهار کرد: این سومین دوره برگزاری نمایشگاه سالانه به خاطر یک لبخند است که هر ساله در خراسان شمالی با هزینه عکاسان و بدون حامی مالیِ دولتی و خصوصی برگزار می شود و ۱۰۰ درصد مبلغ فروش آثار به نمایش درآمده به خرید هدایای سال نو  برای  کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اختصاص می یابد.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر هنرمندان عکاس از این نمایشگاه، افزود: در این دوره  ۷۰۰ اثر عکاسی به دبیرخانه برگزاری نمایشگاه رسید که با نظر و ارزیابی هیئت انتخاب آثار ۷۳ اثر از ۵۳ هنرمند عکاس برای نمایش و فروش در نمایشگاه انتخاب شد.

کمالی اضافه کرد که او به همراه امید شکری و  پیمان حمیدی پور از هنرمندان عکاس استان، اعضای هیئت انتخاب آثار نمایشگاه بوده اند.

کمالی که خود یکی از عکاسان حرفه ای  و برجسته استان و نیز  برگزیده تعداد زیادی از جشنواره های عکاسی عرصه ملی و نیز بین المللی است، ویژگی  بارز این دوره  از نمایشگاه را برگزاری آن در دو شهرستان شیروان و بجنورد  اعلام کرد  و افزود: افزون بر نمایشگاه بجنورد که از شنبه شب گشایش یافته، در تاریخ نهم اسفند نیز نمایشگاه به خاطر یک لبخند در شهرستان شیروان دایر خواهد شد.

وی با بیان این که نمایشگاه به خاطر یک لبخند در بجنورد تا هفتم اسفند ماه دایر خواهد بود، اظهار داشت: در شهرستان شیروان نیز نمایشگاه  تا ۱۵ اسفند ادامه خواهد داشت و علاقمندان می توانند در هر دو نمایشگاه  صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۰  از عکس ها بازدید و در این عمل نیکوکارانه پیش قدم و سهیم شوند.

گفتنی است؛ مهرداد محمدی، عطا جعفری، حمید بهمنیار، مهدی خانلقی، رامین الهی، بابک قویدل، راضیه سعیدی نسب، کیانوش نقدی پور، بهار شقایق، پیام مهنانی، سیاوش خسروان، هادی معمر،   داوود نصیری، مجید روئین فر، رامین بهادری، وحید دلاور، آرین صالحیان، بهرام میثاق نیا، مریم داورنیا، آرمین ایشان آقا، فلورا رحمانیان، عطا رنجبر، جاوید تفضلی، امید شکری، عیسی شکیبا، حمید سبحانی، محمد صفرپور، علیرضا ذبیحی، محمدمهرابی، سعید حمیدی، وحید خادمی، میلاد محمدی، ملیحه فلاح، بهرام میکده، محمد زارع، محمد ثابتی قدم، حسین باقری، مرتضی صابری،   حامد نیستانی، امیرحسین ملکشی، جواد حسن پور، پوریا فخار، یاشار اخوین، حسین هوری، حسن فرهادی، سمانه فخر الدینی، زهرا روشن دل، نوید آقایی، سعید قره باشلو، ایمان غلامی، ایمان محمدیان، محسن ابراهیمی، پیمان حمیدی پور، ملیحه کیوانپور، عباس ناصری، میثم حاجی پور، احسان کمالی و محدثه نیری هنرمندان شرکت کننده و همکاران برگزار کننده این نمایشگاه هستند.