تبریز – امام جمعه بستان آباد با اشاره به اینکه تحریم مسلمانان از زمان پیامبر اکرم(ص) وجود داشت و چیز جدیدی نیست، گفت: مقاومت مسلمانان سختی تمام تحریم ها را می شکند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا رضوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بستان آباد با تاکید بر اینکه اکنون نیز ما همچون زمان صدر اسلام باید با ایستادگی و مقاومت دشمنان را شکست دهیم، افزود: اقتصاد مقاومتی بهترین روش برای پویا نگه داشتن و فعال بودن اقتصاد کشورمان است.

وی همچنین با بیان اینکه صرفه جویی باید در کنار مدیریت جهادی قرار گیرد، ادامه داد: این دو رکن می تواند باعث اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی شود.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به اینکه صرفه جویی و مدیریت جهادی از ضروریات اقتصاد مقاومتی است، ابراز داشت: پرداخت نکردن مالیات و عدم صرفه جویی در شرایط اقتصادی فعلی کمک به دشمنان کشور است.

امام جمعه بستان آباد همچنین خواستار رعایت شئونات اسلامی در ایام فاطمیه در آستانه سال نو شد و ادامه داد: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که ارزشها و جایگاه این ایام حفظ شود.

وی سپس با بیان اینکه مسیر حرکت تمام مخلوقات خداوند در راستای خیر رساندن به انسان است، گفت: در آستانه عید نوروز باید همه مردم به نیازمندان و فقرا کمک کنند و در جشن احسان و نیکوکاری مشارکت داشته باشند.