اصفهان- تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان عصر امروز در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال مقابل ماهان تندیس قم به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و ماهان تندیس قم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان آغاز شد.

شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی‌پسند اصفهان که برای کسب سه امتیاز مسابقه به مصاف تیم ماهان تندیس قم رفته بودند، در نهایت درخشش ویژه‌ای داشته و توانستند پیروز مسابقه باشند.

گیتی‌پسندی‌ها به خوبی می‌دانستند که پیروزی در بازی امروز می‌تواند فاصله این تیم اصفهانی را با تیم صدرنشین تأسیسات دریایی کاهش دهد و با انگیزه بسیاری به میدان رفتند.

تیم اصفهانی در این مسابقه توانست با عملکرد خوب مهدی جاوید و محمد طاهری به گل برسد و در نهایت این مسابقه با نتیجه ۸ بر سه به سود گیتی‌پسند به پایان رسید.

برای تیم گیتی‌پسند در این مسابقه سعيد تقي‌زاده، محمد طاهري، سعيد افشار و مهدي جاويد هر کدام دو گل به ثمر رساندند و گل‌های تیم ماهان‌تندیس نیز توسط عليرضا وفايي و محمد کرماني و مسلم اولاد قباد به ثمر رسید.

گیتی‌پسند با کسب امتیاز این مسابقه ۴۶ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف کمتر از تیم تأسیسات دریایی تهران در جایگاه دوم قرار گرفت.

برچسب‌ها