سمنان- امام جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه ملت ایران زیر بار هر توافقی پیرامون موضوع هسته ای نخواهد رفت، گفت: تیم دیپلماسی ما به دنبال عزت و سربلندی ایران مقتدر و بزرگ است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدجلال احمدپناهی در خطبه های این هفته نمازجمعه سمنان ضمن تصریح بر اینکه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره خدمتگزار مردم هستند، افزود: دولتمردان ما در راستای حفظ عزت ایرانی زیر بار هر توافقی در مذاکرات هسته ای نخواهند رفت.

وی با اذعان بر اینکه مسئولان بلندپایه نظام و مردم ولایتمدار ما همواره تاکید کرده اند که تحریم و فشار بر ایران تاثیر ندارد، خاطرنشان کرد: در مذاکرات هسته ای. عزت ایرانی باید حفظ شود و ما زیر بار فشارها و تهدیدها نمی رویم.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به خوی استکباری آمریکا و مشکل ساز بودن این امر در مسیر توافق تصریح کرد: این کشور در مذاکرات هسته ای بیش از همه به توافق با ایران نیازمند است چون ایران دارای نفوذ زیادی در منطقه و جهان است.

احمدپناهی همچنین به سخنان اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی در کنگره آمریکا اشاره داشت و افزود: این صحبتها بسیار سخیف و پلید بود و به همه نشان داد که اسرائیل در راستای دشمنی خود با ایران چقدر برای به نتیجه نرسیدن مذاکرات تلاش می کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنی ما با رژیم صهیونیستی اعتقادی است، تصریح کرد: کشورهای اروپایی هم مواظب باشند که اگر بیش از این به فکر فشار بر ما باشند، از ناحیه نفت و گاز ایران تحریم خواهند شد.

امام جمعه موقت سمنان همچنین با یادآوری۲۰ اسفند به عنوان روز ملی راهیان نور، گفت: یک جریان مهم فرهنگی در این اردوها رقم می خورد و سرمایه بزرگی برای ما است.

احمدپناهی همچنین در خاتمه ضمن تبریک به سربازان گمنام امام زمان (عج) در راستای آزادسازی دیپلمات ایرانی در یمن افزود: این اتفاق نشان از اقتدار و اشراف کامل اطلاعاتی و امنیتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.