بوشهر - شهردار بوشهر گفت: اکیپ ویژه جمع‌آوری دستفروشان در شهرداری بوشهر فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید آزاد شهرکی عصر دوشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای آماده‌سازی شهر بوشهر برای ایام نوروز صورت گرفته است و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی را در دست اجرا داریم.

وی از ساماندهی وضعیت اطلاع‌رسانی به مسافران نورزی خبر داد و اضافه کرد: یک ایستگاه متمرکز اطلاع‌رسانی در ورودی شهر مسقر می‌شود و با همکاری میراث فرهنگی و هلال احمر برنامه‌های اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

شهردار بوشهر با اشاره به فعال شدن اکیپ ویژه جمع‌آوری دستفروشان در شهرداری بوشهر، افزود: امسال زمین خاکی مقابل مدرسه سعادت به منظور ساماندهی دستفروشان شهر بوشهر در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از تکمیل  پروژه ساحل سازی میدان رئیسعلی دلواری تا قبل از نوروز خبر داد و اضافه کرد: بخش دیگری از این پروژه نیز سال آینده اجرا و تکمیل خواهد شد. پاکسازی ساحل از تاسیسات مزاحم شهری نیز صورت می‌گیرد.

تامین سرویس بهداشتی و تسهیلات رفاهی در کمپ‌های خودچادری

آزادشهرکی از احداث و تکمیل سرویس بهداشتی ثابت در پارک‌های بوشهر خبر داد و اذعان داشت: به منظور ایجاد کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی نیز اقداماتی صورت گرفته است و کمپ‌ها به صورت چادر و کانکس آماده و کمپ‌های خودچادری ایجاد می شود.

وی از تامین سرویس بهداشتی و تسهیلات رفاهی در کمپ‌های خودچادری خبر داد و با بیان اینکه مردم می‌توانند در این کمپ‌ها چادر بزنند، ادامه داد: در خیابان فرودگاه میدان انتظام، پارک مروارید، شغاب، لیان و امامزاده هاشم نیز چادر و کانکس آماده برای مسافران در نظر گرفته شده است.

شهردار بوشهر با بیان اینکه در محوطه بهزیستی و باشگاه ایرانجوان نیز دو کمپ به عنوان ذخیره در نظر گرفته شده است، افزود: شهرداری‌های مناطق امسال کمپ‌ها را مدیریت می‌کنند.

وی خواستار جلوگیری از برپایی چادر در نوار ساحلی بوشهر شد و خاطرنشان ساخت: غرفه‌های تجاری در پارک ساحلی را منتقل کردیم تا مردم به راحتی بتوانند از ساحل استفاده کنند.