خرم آباد - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: استانداری لرستان در رابطه با حمایت از کانون های فرهنگی وهنری مساجد در سال ۹۴ فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اصلانی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت ۲۲ امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به اینکه باید استراتژی و چشم انداز کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این حرکت فرهنگی مشخص شود، اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم چشم انداز فعالیت های انسان را معرفی کرده است.

وی افزود: خداوند متعال در قرآن کریم بیان کرده است که هیچ فلسفه ای مهم تر از عبادت و بندگی خدا در خصوص خلقت انسان وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه ما باید بر مبنای آموزه های دینی خداوند را عبادت کنیم و در راه قرب و رضای الهی حرکت کنیم، تصریح کرد: برای درک این آموزه های دینی نیز هیچ منبعی غنی تر از کتاب قرآن کریم نیست.

 اصلانی با اشاره به اینکه امروز علت انحرافاتی که می بینیم، درک غلط از مبانی دینی است، گفت: باید مراقب باشیم که با درک صحیحی از مبانی دینی به آنها عمل و در راه گسترش آنها فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد یک برنامه جامع و کامل تهیه کرده و به استانداری تحویل دهد، تصریح کرد: در سال ۹۴ هرآنچه که در توان ما باشد به کانون های فرهنگی و هنری کمک خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان یادآور شد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که از شیوه های درست و بهینه در استفاده از امکانات بهره مند شویم.