کرمانشاه- یادواره ۱۲۸۰ شهید شهرستان اسلام آباد غرب با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یادواره ۱۲۸۰ شهید اسلام آبادغرب پیش از ظهر یکشنبه با حضور سردار علی فضلی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سالن شهید شهبازی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم همچنین اقشار مختلف مردم، سرداران دوران دفاع مقدس، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، ایثارگران و بسیجیان شهرستان نیز حضور داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: اگر رشادت ها و دلاوری های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس نبود، امروز کشور ما به دست دشمنان افتاده بود.

سرهنگ افشار محمدی افزود: اقتدار و استقلال امروز کشور در مجامع بین المللی حاصل خون شهدا و جان فشانی های رزمندگان اسلام است.

وی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: هر اندازه در زمینه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار کنیم، باز هم کم است.

محمدی به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری این یادواره ها در راستای آشنایی نسل جوان با ارزش های شهدا و فرهنگ دفاع مقدس از اهمیت زیادی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب همچنین به امنیت مثال زدنی کشور در سطح منطقه اشاره کرد و گفت: برای به دست آمدن این امنیت خون های بسیاری داده شده که باید حافظ آن باشیم.