بوشهر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: نظارت بر مراکز درمانی در ایام نوروز توسط هیأت رئیسه دانشگاه انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، علیرضا رئیسی اظهار داشت: تمام تیم درمان و بهداشت استان برای ارایه خدمات درمانی هر چه بهتر به میهمانان عزیز و هم‌استانی‌ها در حال فعالیت هستند و تیم نظارتی دانشگاه حسن انجام آن را نظارت می‌کنند.

وی افزود: این نظارت‌ها برای برطرف کردن مشکلات احتمالی است و موجب اطمینان خاطر می‌شود که خدمات بهداشتی درمانی به نحو مطلوب ارایه می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه مسئولین دانشگاه از مرکز فوریت‌های پزشکی استان و مرکز بهداشتی درمانی هفتم تیر بوشهر بازدید کرد.

در این بازدید روند اجرای عملیات اورژانس از نزدیک بررسی شد و از خدمات پرسنل این واحد که در این ایام در حال ارایه خدمات به مردم هستند تجلیل شد.

در ادامه این بازدید از مرکز بهداشتی درمانی هفت تیر بوشهر نیز بازدید به‌عمل آمد و واحد های مختلف این مرکز مورد بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید رییس دانشگاه با پروفسور ایرج نبی‌پور که در مرکز پژوهشی دانشگاه در حال انجام کارهای تحقیقاتی بود، ملاقات داشت.