ساری - مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ کشور از فعالیت ۳۵ شعبه و هزار و ۳۰۰ نمایندگی بیمه آتیه سازان در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ادیانی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان بیمه آتیه سازان حافظ ساری با بیان اینکه سه گروه بزرگ فرهنگیان، بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی زیر نظر بیمه آتیه سازان کشور هستند، اظهارداشت: یکی از تفاوت های بیمه تکمیلی با بیمه پایه بیمه شدگان اختیار عمل برای پرداخت هزینه بیشتر و استفاده از خدمات بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه در آمار سال ۲۰۱۰ میلادی، سالانه ۱۵۰ میلیون نفر گرفتار فشارهای مالی ناشی از درمان و صد میلیون نفر زیر خط فقر در دنیا هستند، افزود: بیش از ۲۰ درصد مردم دنیا در  حقیقت از خدمات گسترده تامین اجتماعی استفاده می کنند که این رقم بسیار ناچیز است.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ کشور با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری دولت و ملت، همدلی و همزبانی، اذعان داشت: با توجه به شعار سال جاری مقام معظم رهبری رضایتمندی ارائه خدمت به مردم باید بیشترین تلاش های بسیاری صورت گیرد.

ادیانی اطلاع رسانی بموقع و کامل به بیمه شدگان در مورد ضوابط استفاد از ابزار بیمه، توسعه قراردادهای بیمه با گروه های پزشکی در جهت تسهیل و تسریح دسترسی بیمه شدگان، شفاف سازی اطلاعات از طریق روش های مختلف نرم افزاری، مدیریت موثر و هوشمند بر هزینه های بیمه شدگان، رسیدگی دقیق بر اسناد پزشکی، اعلام بازخوردها به مرکز و بیمه شدگان، آموزش به همه گروه های مختلف، تلاش برای واگذاری فرایندهای قابل واگذاری به بخش خصوصی و تعامل سازنده با شرکاء، همکاران از وظایف این سازمان است.

وی تصریح کرد: ۲۰ تا ۴۰ درصد هزینه ها در منابع حوزه سلامت هدررفت است.

همچنین مدیر شرکت آتیه سازان مازندران گفت: در مازندران ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی تا سال گذشته این شرکت هستند.

احمد بیژنی با اشاره به ایجاد بستر مناسب و بهتر برای خدمات رسانی بهتر و ارائه امکانات به بیمه شدگان، اظهارداشت: در سطح استان گسترش و توسعه نمایندگی های ویژه در سطح استان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۷ نماینده، بیش از ۴۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد با بیمه آتیه سازان و ۶۴ نمایندگی ویژه، عادی، پیشخوان دولت در استان وجود دارد.

وی تصریح کرد: در پایان سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان از خسارت های مراکز درمانی پرداخت شد.