ساری - فرماندار ساری، با اشاره به اقامت بیش از ۶۲۶ هزار گردشگر در شهرستان، این میزان را نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای رشد دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد واحدی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به استقبال مسافران نوروزی برای اقامت در این شهرستان، میزان اقامت آنان را بیش از۶۲۶ هزار و ۱۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد در مراکز اقامتی ساماندهی شده مانند، هتل، متل، مهمانپذیر و اقامتگاههای رسمی اسکان یافتند.

وی با اشاره به طرح های مختلف برای معرفی جاذبه های شهرستان، اجرای طرح ساری گردی را از جمله طرح ها بیان کرد که با همکاری شهرداری در شهر اجرا شد و مسافران زیادی از آن استقبال کرده اند.

واحدی یادآور شد: برپایی نمایشگاههای فرهنگی و هنبری، صنایع دستی، ایستگاههای اطلاع رسانی، تشکیل ستاد خدمات اجرایی سفر از دیگر اقدامات برای خدمات دهی به مسافران بوده است.

فرماندار ساری، با اشاره به جاذبه های فراوان موجود در شهرستان از جمله خانه های تاریخی، ساحل فرح آباد، روستاهای گردشگری ادامه داد: امسال شمار بازدید از اماکن گردشگری و تاریخی شهرستان نیز با رشد گردشگر مواجه بوده است.

واحدی با بیان اینکه ۲۵۰ هزار نفر از موزه ها و بناهای تاریخی بازدید کرده اند، ادامه داد: با همراهی دستگاههای مختلف خوشبختانه مشکلی از نظر امنیت بوجود نیامده  و تعطیلات نوروزی بخوبی سپری شده است.

وی همچنین از رشد استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: شمار قابل توجهی از مسافران نوروزی علاوه بر بازدید در روستاهای منطقه اقامت داشتند.

به گزارش مهر، در ایام نوروز بیش از ۱۰ میلیون مسافر - شب در استان مازندران اقامت داشتند.