دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین اخبار منتشر شده در خصوص سیطره کامل داعش بر اردوگاه پناهندگان فلسطینی در پایتخت سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «خالد عبدالمجید» دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین به اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر سیطره کامل داعش بر اردوگاه پناهندگان فلسطینی (یرموک) واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: تنها ۴۰ درصد از این اردوگاه تحت کنترل داعش است.

عبدالمجید ادامه داد: هم‌اکنون چهار گروه فلسطینی در حال مبارزه با داعش هستند و تاکنون موفق شده‌اند آنها را از برخی نقاط به عقب برانند.

وی تصریح کرد: پس از جنایت هایی که داعش و جبهه النصره علیه پناهندگان فلسطینی در دمشق مرتکب شدند دیگر سخن گفتن از بی طرفی در قبال تحولات سوریه بیهوده است.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین با تأکید بر اینکه تمامی گروه های فلسطینی باید در نبرد علیه داعش در سوریه مشارکت داشته باشند، خاطرنشان کرد: گروه های فلسطینی فردا به منظور طراحی استراتژیک مبارزه با داعش، نشستی برگزار می کنند.

گفتنی است تروریست‌های داعش اخیرا به پناهندگان فلسطینی ساکن اردوگاه یرموک واقع در دمشق یورش برده و ده‌ها فلسطینی را به خاک و خون کشیدند.