خبرگزاری مهر امروز میزبان معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که به مناسبت آغاز سال جدید و تبریک آن به خبرنگاران مهر، به این رسانه آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به مناسبت آغاز سال جدید و با هدف تبریک آن به خبرنگاران مهر، از خبرگزاری مهر دیدن کرد.

حضور معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد با جلسه شورای دبیران خبرگزاری مهر مقارن شد و صالحی در جمع دبیران گروه‌های تحریریه مهر حضور یافت و از نزدیک با فعالیت سرویس‌های مختلف خبرگزاری و مسئولان هر گروه آشنا شد.

در این جلسه که با حضور مدیرعامل خبرگزاری مهر برگزار شد، علی عسگری ضمن خیرمقدم به معاون فرهنگی وزیر ارشاد، اولویت و جهتگیری اصلی فعالیت خبرگزاری مهر را حوزه‌های فرهنگی و هنری عنوان کرد.

مدیرعامل خبرگزاری مهر با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این حوزه، رویکرد و مشی رسانه‌ای مهر را در پرداختن به مسائل و رویدادهای فرهنگی، پرهیز از نگاه‌های جناحی و سیاسی و رعایت اعتدال و انصاف و همچنین نقد مشفقانه و دلسوزانه با رعایت خطوط قرمز نظام ذکر کرد.

عسگری همچنین از صالحی به عنوان شخصیتی فرهنگی و آشنا به این حوزه یاد کرد و حضور او را در راس هرم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فال نیک گرفت و خواستار تعامل بیشتر این معاونت و مجموعه وزارت ارشاد با خبرگزاری مهر در خصوص حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری شد.

مدیرعامل خبرگزاری مهر از معاون فرهنگی ارشاد خواست به عنوان یک ناظر بیرونی، ضمن رصد جهتگیری‌ها و نحوه پوشش اخبار و رویدادهای حوزه فرهنگ در خبرگزاری مهر، این رسانه را در جهت بهبود عملکردش در زمینه اطلاع‌رسانی وقایع مختلف حوزه فرهنگ، یاری نماید.

سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه نیروهای فعال در خبرگزاری مهر، از اینکه این خبرگزاری بر پرداختن به مسائل حوزه فرهنگ تاکید بیشتری دارد، از خبرنگاران و نیز دبیران گروه‌های مختلف به ویژه حوزه‌های فرهنگی آن قدردانی کرد.

وی همچنین با اشاره به تلاش مهر برای رعایت عدالت و انصاف در پرداختن به مسائل و معضلات حوزه فرهنگ به خصوص فرهنگ مکتوب، پرهیز از سلیقه‌گرایی و جناج‌گرایی را نقطه قوت این خبرگزاری توصیف و آمادگی مجموعه معاونت امور فرهنگی را برای توسعه تعامل و همکاری و همفکری با این رسانه اعلام کرد.

در پایان این دیدار که به صورت مختصر و کوتاه برگزار شد، معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد که به همراه سیدمهدی جعفری مدیر روابط عمومی این معاونت در خبرگزاری مهر حضور یافته بود، دقایق کوتاهی هم در تحریریه این خبرگزاری حضور یافت و با تبریک سال جدید به خبرنگاران مهر، برای آنها سالی سرشار از موفقیت آرزو کرد.