بندرعباس - امام جمعه موقت بندرعباس گفت: آل سعود با چهره سیاه خود به دین اسلام ضربه زده و در واقع یهود و صهیونیست ها را تقویت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با تبریک سالروز ولادت حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد: تمام اندیشه امام راحل از حضرت فاطمه (س) و اهل بیت (ع) بود و ولادت امام خمینی به زندگی و کشور ما برکت داد.

وی ادامه داد: میراث گرانبهای امام راحل امروز در اختیار ماست و باید در حفظ آن یعنی نظام اسلامی کوشا باشیم.

امام جمعه موقت بندرعباس در ادامه با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، افزود: مهمترین مدیر و مربی جامعه زنان هستند و مادرانی که در تربیت فرزندانشان تمام شئونات اسلامی را رعایت می کنند دارای جایگاه وسیعی هستند.

حجت الاسلام فروزان نژاد تصریح کرد: احترام به مادران واجب است و دعای مادران نیزآرامش بخش و دورکننده بلاهاست و باید در این روز جامعه توجه ویژه ای به جایگاه مادران داشته باشد.

وی همچنین به ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی اشاره کرد و بیان داشت: این سردار گرانقدر سرباز مخلص امام و الگوی همه نظامیان بود که با اخلاص خود کارهای بزرگی را انجام داد.

خطیب موقت نماز جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود حمله رژیم آل سعود به مردم یمن را زشت و ننگین و ناجوانمردانه دانست و اظهار داشت: آل سعود با چهره سیاه خود به دین اسلام ضربه زده و در واقع یهود و صهیونیست ها را تقویت کرده و این روزها نیز در حال ضربه زدن به مردم یمن است که این عمل خیانت به اسلام بوده و یقینا سقوط آل سعود نزدیک است.

حجت الاسلام فروزان نژاد همچنین جنایت ماموران سعودی در تجاوز به دو نوجوان زائر ایرانی را محکوم کرد و افزود: از مسئولان می خواهم تا هرچه سریعتر به این مورد رسیدگی کرده و این ماموران را به اشد مجازات برسانند و به آل سعود اجازه ندهند تا با مردمی که برای ادای تکلیف دینی به عربستان سفر می کنند، چنین کارهایی انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای، عنوان کرد: این مذاکرات مدت ها با تلاش و پیگیری گروه مذاکره کننده کشورمان انجام شد اما در حالی که هنوز مرکب بیانیه مذاکرات خشک نشده بود، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که به هر طرحی که منجر به تخریب اسرائیل شود، تن نخواهد داد که نشان می دهد دولت جعلی اسرائیل ارباب آنهاست.

امام جمعه موقت بندرعباس خاطرنشان کرد: از مسئولان کشورمان می خواهیم تا با هوشیاری کامل اجازه ندهند زحمات دانشمندان ما نادیده گرفته شود و فرمایشات مقام معظم رهبری را باید سرلوحه کار خود قرار دهند.