کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان قصرشيرين از کشف ۲۰ تن شير خشک خارجی قاچاق به ارزش يک ميليارد ریال طی عملياتی پليسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ حسین براری از کشف ۲۰ تن شير خشک خارجی قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال طی عملياتی پليسی در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

وی در تشريح اين خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با قاچاقچيان، پس از دريافت خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط يک دستگاه تريلی کشنده کانتير دار بررسی و توقيف محموله در دستور کار قرار گرفت.

براری ادامه داد: با اقدامات تخصصی تريلر حامل کالای قاچاق شناسايی و به هنگام خروج از شهر در محورهای مواصلاتی شهرستان توقيف و مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قصرشيرين تصريح کرد: ماموران پس از توقيف تريلر، مقدار ۲۰ تن شير خشک خارجی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی و پروانه بهداشتی را کشف کردند.

وی گفت: کاميون حامل کالای قاچاق به همراه راننده به مقر پليس انتقال و ضمن تشکيل پرونده جهت سيرمراحل قانونی به مرجع قضائی تحويل شد.

اين گزارش حاکی است، ارزش کالای مکشوفه بيش از يک ميليارد ريال برآورد شده است.

براری در پايان از قاچاق کالا به عنوان تهديدی جدي برای سلامت توليد در جامعه نام برد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا يک تکليف همگانی است که نيروی انتظامی در برخورد با اين پديده پيشگام است.