قائم مقام باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قائم مقامی با اختیارات مدیرعامل است و حمیدرضا سیاسی را مدیرعامل این باشگاه نمی‌داند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین نژادفلاح در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آزادی حمیدرضا سیاسی از زندان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امیررضا خادم باید پاسخ این سوال را دهد زیرا ایشان اعلام کرد او عضو هیات مدیره است.

وی در خصوص وضعیت حسین هدایتی در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز افزود: ایشان حکم نگرفته و منتظر پاسخ وزارت هستیم تا وضعیت او را مشخص کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که با بازگشت سیاسی آیا او مدیرعامل خواهد شد یا خیر؟، اظهار کرد: من قائم مقام باشگاه هستم و تمام اختیارات یک مدیرعامل را دارم و ایشان را مدیرعامل نمی‌دانم.

نژادفلاح در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من قائم مقام باشگاه پرسپولیس هستم نه قائم مقام فرد خاصی و مطمئن باشید اگر قائم مقام کسی بودم، این سمت را قبول نمی کردم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سیاسی مدیرعامل است یا خیر؟، تاکید کرد: ممکن است که باشد و در این باره وزارت ورزش و جوانان باید پاسخ بدهد، اما من ایشان را مدیرعامل نمی‌دانم و اگر قائم مقام کسی بودم، به پرسپولیس نمی‌آمدم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش ضمن تشکر از برانکو ایوانکوویچ گفت: از برانکو تشکر می‌کنم که بزرگوارانه و با این شرایط مربیگری پرسپولیس را پذیرفتند. ما برانکو را آورده‌ایم که به او نگوییم این کار را بکند یا نکند. او باید به ما اصول حرفه‌ای‌گری بیاموزد و آنچه صلاح تیم است را به ما بگوید که ما چه کنیم.