هواداران حاضر در تمرین امروز تیم استقلال با نصب بنر حمایتی از امیر قلعه‌نویی، از این مربی خواستند تا فصل آینده هم به عنوان سرمربی در جمع آبی‌پوشان باقی بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز دوشنبه استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت ۱۷:۳۰ و با حضور بیش از ۱۰۰ تماشاگر در کمپ اختصاصی ناصر حجازی برگزار شد که تعدادی از این هواداران با نصب بنری، به حمایت از سرمربی آبی‌پوشان پرداخته و پس از مدتها او را تشویق کردند. آنها در شعارهای خود از قلعه‌نویی خواستند برای فصل آینده نیز به عنوان سرمربی در استقلال فعالیت کند.

دیگر حواشی این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* سوژه امروز هواداران قهرمانی تیم کشتی آزاد در جام جهانی بود و آنها ضمن ابراز خوشحالی از این موضوع، ابراز امیدواری کردند روزی برسد که تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد. همچنین با توجه به شکست نفت و تراکتورسازی، هواداران استقلال امیدوار شدند این تیم  بتوانند با پیروزی در ۵ دیدار باقیمانده، همچنان یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

* امید ابراهیمی و خسرو حیدری که در تمرین صبح امروز غایب بودند، در تمرین بعدازظهر نیز به دلیل مصدومیت و حضور در کلینیک باشگاه حضور نیافتند اما جاسم کرار که در تمرین صبح غایب بود، عصر امروز در تمرین حضور پیدا کرد و در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

* با توجه به اینکه آبی پوشان صبح امروز در آکادمی المپیک وزنه زده بودند، بنا به صلاحدید کادر فنی تمرین عصر را کمی سبک تر برگزار کردند.

* سرمربی استقلال در ابتدای تمرین چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صبحت کرد و پس از صحبت‌های او بازیکنان ابتدا دور زمین دویده و بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. در آیتم بعدی که زیر نظر قلعه‌نویی برگزار شد، نفرات فوتبال در نیم زمین همراه با کارهای تاکتیکی را انجام دادند و قلعه‌نویی در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به آنها گوشزد می‌کرد.

* وحید طالب‌لو و محسن فروزان تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر کریم بوستانی انجام دادند.

* در حین تمرین بازیکنان، سرمربی استقلال به همراه کادر فنی جلسه‌ای چند دقیقه ای را در گوشه‌ای زمین چمن برگزار کردند.

* تمرین عصر امروز استقلال در ساعت ۱۹ به پایان رسید و این تیم فردا از ساعت ۱۷:۳۰ تمرینات خود را جهت دیدار مقابل ملوان بندرانزلی در کمپ اختصاصی استقلال برگزار خواهد کرد.

* تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز جمعه و از ساعت ۱۷:۳۰ میهمان ملوان است، به همین دلیل ساعت ۱۴ روز پنجشنبه هفته جاری، راهی بندرانزلی می‌شود.