رییس سازمان سینمایی طی احکام جداگانه ای، اعضای شورای علمی و مدیر اجرایی مدرسه ملی سینمای ایران را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الله ایوبی طی حکمی منصور براهیمی، یونس شکرخواه، سیدرضا میرکریمی، سعید پوراسماعیلی، مجتبی راعی، سید روح الله حسینی و مجید شیخ انصاری را به عنوان اعضای شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب کرد.

در متن این حکم به اعضای شورای یاد شده آمده است:

«نظر به تجربه، تعهد و سوابق ارزشمند علمي و دانشگاهيان، و با استناد به مادة ۲۲ اساسنامة مدرسة ملي سينماي ايران، به موجب اين حكم براي مدت ۳ سال به عنوان عضو شوراي علمي مدرسة ملي سينماي ايران منصوب مي شويد.

اميد است در تهيه و تدوين برنامه ها و سياست هاي آموزشي و پژوهشي اين مدرسه كه مأموريت خطيري در حوزة آموزش و پژوهش هاي سينمايي بر عهده دارد، ضمن توجه به توان، تجربه و دانش فيلمسازان و سينماگران ايراني، از كلية ظرفيت هاي علمي و فني سينماي جهان به منظور استانداردسازي و ارتقاي بين المللي سينماي ايران استفاده کنید؛باشد كه با پذيرش و انجام اين مسئوليت بزرگ، برگ زرين ديگري بر صفحات درخشان سينماي ايران بيفزايد.»

ایوبی همچنین طی حکمی دیگر سید روح الله حسینی را به عنوان مدیر اجرایی و دبیر شورای علمی مدرسه ملی سینمای ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به سوابق اجرايي و علمي تان و به پيشنهاد هيأت امناي مدرسه ملي سينماي ايران، به موجب اين حكم براي مدت ۳ سال به سمت مدير اجرايي و دبير شوراي علمي مدرسة ملي سينماي ايران منصوب مي شويد.

اميد است با تلاش و تدبير و نيز بهره گيري از ظرفيت هاي علمي و فني سينماي ايران و جهان، بتوانيد اين مدرسه را به مركزي پويا، روزآمد و شايستة نام سينماي بلند آوازة ايران تبديل کنید. اين مدرسه مي تواند حلقة وصلي بين اهالي سينما و ساير مراكز آموزشي و پژوهشي داخلي و خارجي و در نتيجه نويدبخش آينده اي پربار براي اعتلاي اين هنر و مركزي براي توليد انديشه هاي ناب و ريشه دار در فرهنگ اسلامي و ايراني باشد موفقيت هاي روزافزون تان را در انجام اين مأموريت سترگ از خداوند متعال خواستارم.»