اصفهان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: ۱۰هزار کارگر به همراه خانواده‌های خود در میدان امام علی (ع) به مناسبت گرامیداشت روز کارگر به جشن و سرور می‌پردازند.

غلامعلی قادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نخستین برنامه هفته کارگر، جشن بزرگ کارگری با همکاری شهرداری اصفهان است که با حضور ۱۰ هزار نفر از کارگران و خانواده های آنها در روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه در محل میدان امام علی (ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان اصفهان بیش از شش هزار کارگر شهید دارد، افزود: از برنامه های مهم هفته کارگر تجدید میثاق با آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی است که در نخستین روز هفته کارگر برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: جشنواره استانی امتنان برای تجلیل از کارگران، تلاشگران، زنان سرپرست خانوار نمونه و همچنین کار آفرینان برتر استانی و برگزیدگان مسابقات قرآنی کارگری از دیگر برنامه ها در این هفته است.

وی گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی جامعه کار و تولید استان روز جمعه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۷ صبح برگزار می شود که شرکت کنندگان از محل مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران به طرف باغ نور حرکت می‌کنند.

قادری تجلیل از مقام والای کارگران و افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه کار و تولید و تعاون را از اهداف برنامه های هفته کارگر معرفی کرد و بیان داشت: هفته کارگر از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت است و امیدواریم با همکاری و تعامل شرکای اجتماعی، دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی برنامه ها را طراحی و اجرا خواهد شد.

وی گفت: در هفته کارگر سال جاری چهار برنامه محوری پیش بینی شده است که با حضور جامعه کار و تولید برگزار می شود.