مراسم تکریم و معارفه مدیران گروه‌های فرهنگ و معارف اسلامی، اجتماعی و تامین برنامه شبکه سه سیما، امروز سه‌شنبه یکم اردیبهشت ماه برگزار شد و مدیران جدید گروه‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم که با حضور سیدغلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه و مدیران شبکه برگزار شد، میثم فکری به عنوان مدیر گروه معارف، ناصر کریمان به عنوان مدیر گروه اجتماعی و علیرضا فارسیجانی به عنوان مدیر تامین برنامه شبکه سه معرفی و از خدمات محمدباقر تورنگ، فضل الله شریعت پناهی و علیرضا نیک اندیش، مدیران سابق معارف، اجتماعی و تامین برنامه قدردانی شد.

همچنین کامبیز اخوان صفا به عنوان مشاور مدیر شبکه سه سیما معرفی شد.

کامبیز اخوان صفا فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی از دانشگاه تهران است و پیش از این علاوه بر تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی،  مدیر تامین برنامه شبکه یک، قائم مقام شبکه دو ، راه اندازی و مدیریت شبکه تماشا و شبکه اِچ دی را در کارنامه کاری خود دارد.

میثم فکری کارشناس ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق و دانشجوی دکترای علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این مسئول راه اندازی و سرپرست رادیو میزان، مشاور شبکه رادیویی تهران، قائم مقام گروه اجتماعی شبکه سه را در کارنامه کاری خود داشته است و همچنین تهیه‌کنندگی برنامه‌های «میدان فرهنگ» و «مسافران خرداد» را برای شبکه سه و «عالم و آدم» را برای شبکه افق عهده‌دار بوده است.

ناصر کریمان کارشناسی ریاضی کاربردی است و پیش از این مدیر پشتیبانی، نظارت کیفی و بازرگانی سیما فیلم، مشاور انجمن سینمای جوان، مدیر شهرک سینمایی غزالی، مدیر گروه اجتماعی،گروه تفریحات و سرگرمی و قائم مقامی شبکه پنج را در کارنامه کاری خود دارد.

علیرضا فارسیجانی کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه است و پیش از این مدیر پخش شبکه پنج از ۸۷ تا ۸۹ و مدیر تامین برنامه شبکه پنج از ۹۰ تا ۹۴ را در کارنامه کاری خود دارد.