بوشهر - مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارک گفت: روز زمین پاک در ساحل مرجانی و زیبای جزیره خارک برگزار شد.

مجید ستایشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مراسم روز زمین پاک درپارک ساحلی خارک اظهار داشت: با همکاری مدیریت عملیات عمومی و اداره آموزش و پرورش خارک با حضور دانش آموزان و برخی از مسئولان در پارک ساحلی خارک مراسم روز زمین پاک برگزار شد.

وی با اشاره به منطقه آب و هوایی جزیره خارک و همجواری آن با ساحل و دریا، افزود: واحد مدیریت پسماند در حفظ و نگهداری ساحل و دریا دخیل است که به همین دلیل با بررسی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد در مدیریت عملیات عمومی و پیشنهاد کارشناسان واحد پسماند تصمیم‌ گرفتیم امسال با همکاری اداره آموزش و پرورش خارک با برگزاری برنامه‌ای نمادین پاک‌سازی پارک ساحلی خارک مشارکت داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی عملیات عمومی خارگ افزود: در این برنامه که صبح پنج شنبه سوم اردیبهشت‌ماه برگزار شد، مدیر عملیات عمومی، دانش‌آموزان و جمعمی از مردم علاقه‌مند به محیط زیست حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه در پایان برنامه به تمامی شرکت‌کنندگان هدایایی از سوی مدیریت عملیات عمومی خارک اهدا شد، اضافه کرد: یکی از وظایف ذاتی مدیریت عملیات عمومی تجلیل از تمامی کسانی است که در زمینه نگهداری و حفاظت محیط زیست فعال هستند.

ستایشی در پایان بیان داشت: یکی از اهداف مهم برگزاری این برنامه نمادین در جزیره صعنتی خارک، بهانه‌ای برای مشارکت دانش آموزان و عموم شهروندان نسبت حفاظت از محیط پیرامون و بالابردن سطح آگاهی آنها از مسائل زیست محیطی است.