بوشهر - استاندار بوشهر گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های استان در حوزه‌های مختلف تکمیل طرح‌های بزرگراهی نیمه تمام از مهم‌ترین برنامه‌های استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در بررسی روند اجرای طرح بهسازی محور اهرم به فراشبند با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های راهسازی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر است اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به بوشهر اعتبارات لازم برای اجرای طرح‌های راهسازی مصوب شد که امسال با تخصیص این اعتبارات روند اجرایی آنها تسریع می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تا سال ۱۳۹۵ پروژه‌های بزرگراهی در استان بوشهر تکمیل می‌شود تصریح کرد: با مصوب شدن اعتبارات لازم در حوزه راهسازی پروژه‌های بزرگراهی در استان بوشهر امسال تسریع می‌یابد و تا سال ۱۳۹۵ تکمیل می‌شود.

طرح بهسازی محور اهرم به فراشبند بهسازی می‌شود

سرپرست اداره کل راه شهرسازی استان بوشهر نیز گفت: محور تنگستان به فراشبند به عنوان دومین راه ارتباطی استان بوشهر به فارس است که اکنون فاز نخست طرح بهسازی آن با ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

فرزاد رستمی با بیان اینکه  مسیر اهرم تنگستان به فراشبند بخشی از مسیر به سمت فراشبند و فیروزآباد فارس است اظهار داشت: محور تنگستان به فراشبند دارای ۱۱۵ کیلومتر است که ۲۳ کیلومتر آن در شهرستان تنگستان قرار دارد.

وی، با اشاره به اینکه مسیر اهرم به فراشبند دومین محور ارتباطی استان بوشهر به فارس است تصریح کرد: افتتاح محور یاد شده مسیر استان بوشهر به فارس ۶۰ کیلومتر کاهش داده است.

سرپرست اداره کل راه شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه طرح بهسازی محور اهرم به فراشبند در دستور کار قرار دارد بیان کرد: این محور دارای چند فاز عملیاتی است که اکنون ۶.۵ کیلومتر آن در برنامه طرح‌های بهسازی اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد.

رستمی با اشاره به اینکه اکنون ۳ کیلومتر از این  محور با حضور استاندار بوشهر افتتاح شده است گفت: فاز نخست طرح بهسازی محور اهرم به فراشبند با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا شده که ۳.۵ کیلومتر دیگر امسال اجرا می‌شود.