بوشهر - امام جمعه عسلویه گفت: وضعیت پمپ گازهای شهرستان مناسب نیست و یکی از پمپ‌ها مدت‌ها خراب است و نکته دیگر اینکه در شهر عسلویه مرکز شهرستان یک پمپ بنزین نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با بیان اینکه انسان تنها با مادیات به جایی نمی‌رسد، اظهار داشت: سربلندی و سرافرازی دنیوی محدود است و با مال و مقام دنیا به سربلندی نمی‌رسیم؛ کسی که خدا و رسول خدا را اطاعت کند به فلاح و رستگاری بزرگ و فوز عظیم می‌رسد و بندگی خدا باعث رستگاری است.

وی در ادامه بیان داشت: باید فکر غربت امام زمان(عج) باشیم؛ هر کس به وسع خود تلاش کند که امام را از غربت در بیاورد و دعایی یا ذکری و زیارتی به نیابت از آقا انجام دهیم.

امام جمعه عسلویه به گرامیداشت سالروز شکست تاریخی آمریکا در طبس، افزود: اعجاز خون شهدا و نیت پاک حضرت امام باعث این اتفاق معجزه آسا بود و آمریکا شکست مفتضحانه‌ای خورد که درتاریخ ثبت و ضبط شد.

شوراهای برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

وی همچنین با تبریک به مناسبت روز شوراهای اسلامی، تاکید کرد: اعضای شوراها با همدلی، همفکری و دلسوزی برای توسعه شهرها و روستاها تلاش کنند؛ مردم حق به گردن شما دارند که باید مشکلات را از دوش مردم بردارید و رفع مشکل مردم دغدغه شوراها باشد.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد در ادامه با گرامیداشت سالروز عملیات بیت المقدس، خاطرنشان ساخت: هدف این عملیات آزادسازی خرمشهر بود که به توفیق الهی و عنایات اهل بیت حاصل شد.

متن توافقات لوزان منتشر شود

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هسته‌ای، بیان داشت: مقام معظم رهبری هم در خصوصی و هم به صورت علنی با صراحت اعلام کردند متن توافق نامه باید منتشر شود اما تاکنون ریاست محترم جمهور و آقای ظریف این کارانجام نداده‌اند.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه ما چیز محرمانه ای نداریم، ادامه داد: آمریکا بلافاصله فکت‌شیت را منتشر کرد، روسیه هم متن آمریکا را تایید کرد اما مسئولان ما واکنش نشان ندادند.

وی گفت: افراد دلسوز نگرانند و باید مشخص شود چه به دست آورده‌ایم و چه از دست داده‌ایم. نمایندگان مجلس هم به ریاست ‌جمهور نامه نوشتند و خواستار انتشار متن توافق شدند و مصداق همدلی همین هست که خواسته مردم و نمایندگان مردم محقق شود.

انتقاد از روش‌های جمع‌آوری رای توسط برخی کاندیداها

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد خاطرنشان ساخت: در بحث انتخابات حرکاتی انجام می‌شود و اتفاقاتی می‌افتد که دردآور است؛ منت کشی و ذلت برای بدست آوردن رای ارزش‌ها را کم می‌کند.

وی گفت: فرماندار محترم هم حضور دارند و علی‌رغم اینکه چند بار تذکر داده‌ام، وضعیت پمپ گازهای شهرستان مناسب نیست و یکی از پمپ‌ها مدت‌ها خراب است و نکته دیگر اینکه در شهر عسلویه مرکز شهرستان یک پمپ بنزین نیست.

امام جمعه عسلویه افزود: پمپ بنزین بیدخون و پمپ بنزین کنار پل هوایی بیشتر برای استفاده شرکت‌های مسقر در منطقه است که با همت خودشان ساختند.

وی اظهار داشت: در رفع این مشکلات فرماندار محترم به عنوان مسئول اجرایی دستور بدهند، من هم هر جا که نیاز باشد کمک می‌کنم تا مشکلات مردم حل شود و نیاز نباشد در تریبون نماز جمعه به این مسائل اشاره کنم.