کتاب نمایشنامه «کابوس های یک پیرمرد خائن ترسو» نوشته نادر برهانی مرند با حضور بازیگران نمایش اجراشده از آن و نویسنده اثر فردا در موسسه اکو رونمایی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از اواسط سال 93، انتشارات بوتیمار اقدام به انتشار مجموعه ای از نمایشنامه های ایرانی و ترجمه نمایشنامه های خارجی کرد که یکی از آن ها، نمایشنامه «کابوس های یک پیرمرد خائن ترسو» نوشته نادر برهانی مرند بود که چند سال پیش با کارگردانی نویسنده اثر و بازی بازیگرانی چون امیر جعفری، ریما رامین فر، علی سرابی، امیررضا دلاوری و ... در مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.

مراسم رونمایی از این کتاب نمایشنامه، به مناسبت چاپ دوم این اثر، انجام می شود. مراسم رونمایی از کتاب مذکور، یک ساعت پیش از اجرای نمایش «پاییز» اثر دیگر برهانی مرند که این روزها در موسسه اکو اجرا می شود، انجام خواهد شد.

نسخه های چاپ اول نمایشنامه «کابوس های یک پیرمرد خائن ترسو» اواخر بهمن ماه 93، همزمان با برپایی جشنواره تئاتر فجر و 3 ماه پس از انتشار، به اتمام رسید.

مراسم رونمایی از این کتاب، فردا یکشنبه 6 اردیبهشت با حضور نادر برهانی مرند نویسنده و کارگردان این نمایشنامه، جمعی از منتقدان تئاتر و بازیگرانی چون امیر جعفری و ریما رامین فر در تالار شمس موسسه فارسی زبانان اکو برگزار خواهد شد.