بجنورد- معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: برای تحقق شعار سال افزون بر انتقاد منصفانه و استفاده از ادبیات درست باید زبان قدردانی از مردم و مسئولان نیز داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحیم نوروزیان صبح پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) و قيام خونين ۱۵ خرداد خراسان شمالی، با تأکید بر اجرای برنامه های کیفی در این ایام، اظهار کرد: برنامه هاي اين ايام بايد محتواي بهتري داشته باشند تا جوانان بهتر و بيشتر با سيره امام خميني(ره) آشنا شوند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با ایجاد انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را تغییر داد افزود: همه ما در انقلاب اسلامی مدیون امام خمینی (ره) هستیم و امام خمینی (ره) برای رای مردم در جمهوری اسلامی اصالت قائل بودند.

نوروزیان با بیان این که نظام بدون پشتوانه مردم خاصیت خود را از دست می‌دهد، تاکید کرد: باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها به منظور برگزاری با شکوه مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه استفاده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی همچنین گفت: برای تحقق شعار سال افزون بر انتقاد منصفانه و استفاده از ادبیات درست باید زبان قدردانی از مردم و مسئولان نیز داشته باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در این نشست بر مشاركت و حضور دستگاه هاي اجرايي در برگزاري برنامه هاي ارتحال امام خميني(ره) تاكيد كرد.

حجت الاسلام محمد سالاري با بیان این که امروز كشور ما اقتدار، امنيت و آرامش خود را از نقلاب دارد، اظهار داشت: به فضل الهی خط امام(ره) اکنون به عنوان ملاك و سيره مردم در جامعه قرار دارد.

وی اضافه کرد: امام خميني(ره) به معناي ايستادگي در برابر ظالم بوده و همچنين تبلور كامل امام خميني(ره) در مقام معظم رهبري است.

اين مسئول با بيان اينكه تضعيف مقام معظم رهبري به هرشكل تضعيف خط امام خميني(ره) است اظهار داشت: حمايت از ولايت فقيه حمايت از اصل دين و حقيقت است.

وي با اشاره به تقارن مراسم ارتحال امام(ره) و نيمه شعبان گفت: اين زمان بهترين فرصت براي پيوند ولايت و امامت است كه حقيقت انقلاب را بهتر مي توان به مردم ارائه داد.

حجت الاسلام سالاري تاكيد كرد: امسال با توجه به برگزاري انتخابات اجازه هیچ گونه بهره برداري سیاسی و حزبی از ایام الله ها و مناسبت های انقلابی را به جناح های مختلف سیاسی نخواهيم داد.

رئيس دفتر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان خطاب به كميته هاي اين ستاد گفت: هر كميته بنابر وظايف تعيين شده با تشكيل جلسات تا پايان هفته آينده برنامه هاي خود را براي تصويب به ستاد گراميداشت ارتحال حضرت امام خميني(ره) در خراسان شمالي ارائه دهند.