تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

پخش انیمیشن عروسکی «خانه ما» از روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ از شبکه پویا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجموعه انیمیشن «خانه ما» به کارگردان بهروز یغمائیان با تکنیک تک فرم عروسکی در ۳ سری ۵۲ قسمت ۱۳ دقیقه‌ای در مجموع  ۱۵۶ قسمت تولید شده است .

این مجموعه که با استفاده از تکنیک عروسکی تک فریم به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا از ۱۰ سال گذشته کار خود را آغاز کرده، سری چهارمش را نیز  در ۵۲ قسمت ۱۳ دقیقه‌ای در حال تولید دارد.

انیمیشن «خانه ما» با فضایی فانتزی، بیانی طنزآمیز و کاراکترهای شیرین توانسته از همان سال‌های اولیه پخش در سیما جایگاه خوبی بین مخاطبان کودک پیدا کند. هدف از ساخت این مجموعه، آموزش مهارت‌های زندگی و بیان هنجارها و ناهنجارها به کودکان بوده است.

در جدیدترین سری از مجموعه «خانه ما» سعی شده با ورود کاراکترهای جدید و همچنین ساخت لوکیشن‌های بیشتر، فضای متنوع‌تری به مجموعه بخشیده شود.

قصه این انیمیشن از جایی روشن می‌شود که روزی از روزها یک موجود فضایی با نام بوبو به زمین می‌آید. بوبو که متوجه شده بزرگترین آرزوی بهمن دیدار با یک موجود فضایی است تصمیم می‌گیرد نزد او بماند. بهمن در اولین برخورد با بوبو وجود او را در کنارش باور نمی‌کند اما به تدریج به او عادت کرده و بعد از مدت کوتاهی به او علاقمند می‌شود.

هیچکس به جز بهمن قادر به دیدن بوبو و شنیدن صدای او نیست. بوبو بسیار بازیگوش و شیطان است. از آنجایی که بوبو از فضا آمده با خیلی از رفتارهای انسان‌ها، قوانین آنها، بایدها و نبایدها و حتی امکانات و روابط آنها آشنایی ندارد.

پخش سری‌های تولید شده «خانه ما» از روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.