رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی که خود را یکی از نخبگان گردشگری می داند، از اولین اختراعش در صنعت گردشگری جهان رونمایی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف ملک زاده، رئیس اسبق سازمان میراث فرهنگی و معاون احمدی نژاد بود که دوران مسئولیتش در این سازمان با حاشیه های زیادی رو به رو شد. از اعتراض فعالان گردشگری و صنایع دستی نسبت به سیاست های او تا اتفاقات ناگوار حوزه میراث فرهنگی.

ملک زاده که پیش از این به عنوان معاون گردشگری نیز فعالیت می کرد، همواره طرح های عجیبی ارائه می داد که باعث شگفتی بود تا باعث رونق این صنعت. مانند پیشنهادش برای نامگذاری اتاق هتلها به جاذبه های گردشگری.

او حتی در دوران مسئولیتش در این سازمان، کتابی را درباره تورهای گردشگری با علائق ویژه منتشر کرد که در آن تور مجردها را معرفی کرده بود با این توضیح که دختران و پسران و زنان و مردان مجرد با شرکت در این تور می توانند با یکدیگر برای انتخاب همسر آینده آشنا شوند.

ملک زاده در این کتاب که  اسفند ماه ۸۹ چاپ شد از ۴۱ نفر از افرادی که به یاری او آمده اند تشکر کرده و منتظر ارسال نظرات و پیشنهادات صاحبنظران به نشانی ایمیلش بود.

در راستای علاقه وی به تورهای گردشگری با علائق ویژه، او فرایند مدیریت گردشگری با علائق ویژه را به عنوان یک اختراع ثبت کرد!

اکنون قرار است روز ۱۵ اردیبهشت ماه در مراسمی از این اختراع ویژه آقای رئیس رونمایی شود. به همین دلیل دعوت نامه ای به امضای اقبالی سرپرست دانشگاه عدالت برای خبرگزاری مهر ارسال شده که در آن نشان می دهد دانشگاه عدالت مفتخر است تا مراسم رونمایی از اولین اختراع در صنعت گردشگری جهان را توسط اعضای هیات امنای این دانشگاه برگزار کند.

در بخشی از این دعوت نامه آمده است: حضور ارزنده جنابعالی نه تنها بر شکوه این همایش عظیم خواهد افزود بلکه نشان از لطف و عنایت شما به تلاشگران عرصه های علمی و نخبگان میهن عزیزمان ایران اسلامی است. لذا با عنایت به تاثیرات مهم داخلی و خارجی این اثر، خواهشمند است پوشش رسانه ای شایسته مورد انتظار صورت پذیرد.