بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و تجهیز مراکز درمانی فرهنگیان در بوشهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری عصر یکشنبه در نشست با فرهنگیان ضمن تبریک به مناسب هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که از تمام ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات معلمان و فرهنگیان تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای رفع مشکلات و تامین نیازهای معلمان نشست‌هایی را در سطح ملی و استانی داشته‌ایم و پیگیری‌های زیادی صورت گرفته است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات معلمان باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به نشست خود با وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در این نشست بر لزوم رفع مشکلات معیشتی و همچنین دغدغه‌های معلمان تاکید کردیم و وزیر نیز از رفع این مشکلات خبر داد.

لزوم توسعه زیرساخت‌های آموزشی و مدارس در استان بوشهر

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های آموزشی و مدارس در استان بوشهر نیز مورد تاکید بوده است و برای تامین اعتبار هزینه برق مدارس نیز تلاش شده است تا مدارس در این زمینه با مشکلات کمتری روبرو باشند.

جمیری بر لزوم تلاش برای توسعه و تجهیز درمانگاه‌ها و مراکز درمانی برای فرهنگیان در استان بوشهر تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: لازم است که توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با جدیت دنبال شود که این موضوع را در دیدار با وزیر آموزش و پرورش مطرح کردیم.

وی ادامه داد: به منظور بررسی مشکلات فرهنگیان و همچنین رفع این مشکلات از دکتر بطحایی معاون پشتیبانی، توسعه و منابع انسانی وزیر آموزش و پرورش دعوت کرده‌ایم تا در نشست با فرهنگیان استان بوشهر حضور یابند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیر حقوق معوقه معلمان نیز هستیم  در زمینه افزایش حقوق فرهنگیان در نشست با وزیر مربوطه پیگیری داشته‌ایم.