بجنورد- دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی از برگزاری جشنواره شناسایی دختران مستعد این رشته در استان مختص دختران زیر شش سال خبر داد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جمعه بیست و پنجم اردیبهشت ماه، جشنواره شناسایی دختران مستعد در رشته پینگ پنگ از سوی هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی برگزار می شود.

وی با بیان این که جشنواره مزبور از ساعت ۹ صبح روز جمعه آغاز می شود، اضافه کرد: این جشنواره مختص دختران زیر شش سال بوده و در تاریخ مذکور در محل پارک بازی شازده کوچولو، مابین میدان شهید و چهار راه ۱۷ شهریور بجنورد برگزار می شود.

نکویی با اشاره به این که همراه داشتن کپی شناسنامه و معرفی نامه از پیش دبستانی برای حضور در این جشنواره الزامی است، افزود: علاوه بر این حضور یکی از والدین کودک نیز در این جشنواره ضروری است.

به گفته وی ظرفیت کودکان برای شرکت در این جشنواره ۱۰۰ نفر بوده و در پایان آن نیز حکم تقدیر به پیش دبستانی های شرکت کننده در این جشنواره اهدا خواهد شد.

نکویی اضافه کرد: آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در این جشنواره روز یکشنبه بیستم اردیبهشت ماه بوده و ثبت نام نیز از طریق مراجعه حضوری و یا تماس با هیئت تنیس روی میز استان صورت می گیرد.

وی در ادامه با اشاره به موارد آزمون، اظهار داشت: دو سرعت  شامل دویدن در مسیر مشخص شده و ثبت زمان، ضربه زدن با روی راکت تنیس روی میز به بادکنک به سمت بالا و ثبت تعداد دفعاتی که کودک با راکت خود به زیر بادکنک ضربه می زند در یک دقیقه، غلت دادن توپ تنیس روی میز روی زمین به کمک راکت و برخورد با دیوار و برگشت دوباره (تکرار حرکت) در یک دقیقه که تعداد ضربات به دیوار شمارش می شود و پرتاب توپ تنیس روی میز به سمت بالا با یک دست و دریافت با دست مخالف و تکرار این حرکت در زمان یک دقیقه جهت تست هماهنگی عصب و عضله کودکان از جمله موارد آزمون شناسایی استعدادهای تنیس روی میز خراسان شمالی در بخش دختران زیر شش سال است.