واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز آلبوم louder than words به آهنگسازی دیوید گیلمور را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجوز آلبوم پاپ بی کلام «louder than words» توسط واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد. این آلبوم صوتی به آهنگسازی و تنظیم دیوید گیلمور تهیه شده، ضمن اینکه مجوز انتشار این اثر برای  شرکت گلچین آوای شرق، صادر شده است.

۲ خواننده پاپ در ۲ شهرستان می خوانند

 مجوز پنج اجرای صحنه ای رضا صادقی و زانیار خسروی برای برپایی کنسرت در شهرستانهای اصفهان و بروجن صادر شد. واحد نظارت و ارزشیابی این دفتر، مجوز اجرای صحنه ای برای گروه موسیقی پاپ «مشکی پوشان» به سرپرستی و خوانندگی رضا صادقی را صادرکرد.

این اجرا در روزهای ۲۵و ۲۶ اردیبهشت‌ماه در دو سانس، ساعت های ۱۸ و ۲۱ درسالن ورزشی شهید تند گویان شهرستان بروجن، با اجرای ۱۹ قطعه برگزارخواهد شد. گروه موسيقي پاپ زانیار خسروی به سرپرستي و خوانندگی زانیار خسروی نیز مجوز اجرای صحنه ای برای روز اول خردادماه، در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن رودکی اصفهان را دریافت کرد. این گروه با اجرای ۱۴ قطعه موسیقایی میزبان علاقه مندان خواهد بود.

مجوز امتياز اجرای صحنه ای گروه «مشکی پوشان» برای شرکت فرهنگی هنری «آهنگ سحر» و اجرای گروه موسیقی زانیارخسروی برای شرکت فرهنگی هنری «نوای مهر» صادر شده است.

مجوز آلبوم صوتي «خواب دنیا دنیا لالایی» صادر شد

 مجوز آلبوم صوتي «خواب دنیا دنیا لالایی» توسط واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد. واحد نظارت و ارزشیابی، مجوز آلبوم سنتی «خواب دنیا دنیا لالایی» را در ۱۱ قطعه با قطعاتی همچون «دنیا دنیا لا لایی»، «مگس» و «شبت بخیر» صادر کرد.

این آلبوم صوتی به آهنگسازي و تنظیم مهدی زارع و اشعاری از مصطفی رحماندوست، تهیه شده است. مجوز انتشار این اثر نیز برای شرکت نوین کتاب صادر شده است.