بوشهر - مسئول نهاد رهبری در دانشگاه خلیج فارس گفت: جشنواره رسول مهربانی‌ها در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی محمد عباسی ظهر شنبه در حاشیه نشست با دانشجویان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی، در سطح دانشگاه‌ برنامه‌های مختلف فرهنگی را در دست اجرا داریم.

وی از برگزاری نخستین جشنواره رسول مهربانی‌ها در دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه خلیج فارس هدف از برگزاری این جشنواره را برقراری ارتباط قلبی با پیامبر رحمت حضرت محمد(ص) و محکوم کردن توهین و جسارت به ساحت قدسی ایشان عنوان کرد و ادامه داد: این جشنواره به مناسب بعثت حضرت محمد(ص) روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: نخستین جشنواره رسول مهربانی‌ها در قالب شعر، دلنوشته و نثر، خطاطی، معرق‌کاری، طراحی پوستر و نقاشی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره را ۲۴ اردیبهشت‌ماه عنوان کرد و افزود: صاحبان آثار می‌توانند آثار خود را به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه خلیج فارس تحویل دهند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: در پایان جشنواره، آثار برتر معرفی خواهند شد و از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.