دلیجان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلیجان گفت: مبلغان دینی سنتی جهت آسیب شناسی، تحت آموزش های کارشناسانه قرار می گیرند.

حجت الاسلام نبی الله اکبری تبار، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب گفت: پویا بودن امر به معروف و نهی از منکر از نشانه های رشد جامعه است.

 وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر با محوریت حجاب و عفاف، سبب ارتقا و افزایش امنیت در جامعه می شود و به همین منظور به زودی همایشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، در پارک طالقانی شهر دلیجان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلیجان گفت: با همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان و سایر ادارات، احادیثی با محوریت حجاب و عفاف، جهت رعایت اخلاق دینی تهیه گردیده و در ادارات نصب خواهد شد .

اکبری تبار اظهار داشت: از دیگر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی، اعزام روحانی به پارک های سطح شهر از جمله پارک طالقانی، نماز و الغدیر جهت پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات مردم است و همچنین جهت ساماندهی تذکر زبانی، پایگاه هایی با حضور خواهران برقرار می شود که البته این خواهران از قبل آموزش های لازم را برای امر به معروف و نهی از منکر دریافت کرده اند.

وی افزود: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت زبانی، یک تکلیف الهی است که به زمان و مکان خاص یا افراد مشخصی اختصاص ندارد و این موضوع بر ویژگی همگانی و همیشگی بودن این واجب الهی اشاره دارد.

اکبری تبار با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر، دو پایه استوار و دو نگاهبان اسلام هستند که در پرهیزکاری، نگاهداری قانون الهی و جلوگیری از شیوع زشتی ها تاثیر زیادی دارند.