یکی از غرفه های نمایشگاه کتاب امسال با همکاری چهار انتشارات برپا شده که یکی از کتابهای عرضه شده آن، درباره، پژوهشی در ۳ روستای شمالی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از غرفه های راهروی ۲۶ سالن شبستان بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با همکاری انتشارات هزار کرمان، پایان، آرتامیس و الفبا برپا شده است. در این غرفه برخی کتاب هایی با موضوعات فرهنگی، روانشناسی، شعر امروز ایران، شناخت شعر، افسانه های ایرانی، داستان کوتاه، کاری کاریکلماتور، اقتصاد، سیاست و نظریه های سیاسی عرضه شده است.

در این میان کتاب هایی نیز با موضوع تاریخ ایران به مخاطبان نمایشگاه عرضه شد. این کتابها به نویسندگی هوشنگ طالع عبارتند از تاریخ ایران کهن (تاریخ ایران از سپیده دم تاریخ تا آغاز دوران باستانی تاریخ)، برآمدن صفویان و بازسازی دولت فراگیر ملی، جهان نمای تاریخ ایران (مجموعه نقشه های تاریخی همه دوره های تاریخ ایران از هخامنشیان تا امروز)، روز ۳۰ تیر، میدان بهارستان، چکیده تاریخ تجزیه ایران.

یکی از کتاب های عرضه شده در این غرفه با نام پژوهشی در سه روستای شمال ایران (حیدرآلات، نومل و مربو) به پژوهش کاظم سادات اشکوری به قیمت۶ هزار تومان در رده کتاب های مردم شناسی این غرفه قرار دارد.