مدیر تأمین برنامه شبکه نمایش اعلام کرد تداوم پخش سریال‌های شرقی در دستور کار است و به زودی سریال «سرنوشت یک مبارز» روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسام‌پور مدیر تامین برنامه شبکه نمایش اعلام کرد:‌ به دلیل درخواست و استقبال مخاطبان شبکه نمایش، تداوم پخش سریال‌های شرقی در دستور کار ما است.

وی با اشاره به انجام مراحل دوبله سریال «سرنوشت یک مبارز» از آغاز پخش این سریال از اوایل خرداد ماه خبر داد.

حسام پور افزود: سریال «سرنوشت یک مبارز» (Gyebaek - Warrior's Fate) داستان زندگی ژنرال گِبک، جنگجوی معروف باکجه‌ای است. این سریال، محصول سال ۲۰۱۱ کره جنوبی است که در ۳۶ قسمت ساخته و موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد و زن از نگاه کارگردانان و بهترین چهره جدید در بازیگری از جشنواره شبکه «ام بی سی» شد.

مدیر تامین برنامه شبکه نمایش درباره ساعات پخش سریال گفت: نظر به درخواست‌های مکرر مخاطبان شبکه نمایش برای تکرار سریال‌های خارجی جدید شبکه، این سریال در ساعت ۱۹ پخش و در ساعات ۱ بامداد، ۷ صبح و ۱۳ بعدازظهر تکرار خواهد شد.

پخش «رودخانه برفی» و «در برابر آینده» در آینده

حسام پور در پایان گفت: البته شبکه نمایش در رویکردی جدید علاوه بر سریال‌های شرقی، چند سریال غربی جدید محصول کشورهای کانادا، استرالیا و انگلیس نیز در دست آماده سازی دارد که به زودی پخش خواهد شد.

وی سریال‌های را از جمله این سریال‌ها عنوان کرد.