تبریز - سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه امیدوارم قهرمان در تبریز مشخص شود، گفت: فردا تیم برنده قهرمان لیگ می شود و مطمئن هستم یا نفت قهرمان است یا تراکتورسازی.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان ظهر پنج شنبه در کنفرانس قبل از بازی نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران تبریزی با تاکید بر اینکه فینال و مسابقه آخر لیگ برتر امسال خیلی شبیه سال ۸۶ است، افزود: در سال ۸۶ پرسپولیس با شرایط مشابه در بازی آخر به مصاف سپاهان رفت و با گل لحظات آخر سپهر حیدری توانست قهرمان لیگ شود.

وی با بیان اینکه نفت با تراکتورسازی از اول فصل پا به پای هم پیش رفته اند، ادامه داد: فردا بازی جذاب و تماشاگر پسندی را هردو تیم نظاره گر خواهند بود، امیدوارم قهرمان در تبریز مشخص شود ولی مطمئن هستم که فردا بازی برنده خواهد داشت و نفت یا تراکتورسازی جام را بالای سر خواهند برد.

منصوریان سپس با اشاره به اینکه لیگ امسال کیفیت خوبی داشت و می توانست پنج مدعی دیگر نیز داشته باشد، ابراز داشت: خوشحالم که جزو مدعیان هستیم و باید فردا بازی فینال را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تاکید بر اینکه تراکتورسازی و نفت از ابتدا جزو مدعیان بودند، گفت: خوشحالم دو تیم خوب نفت و تراکتور از میانه های جدول خود را بالا کشیدند و حالا باید این چنین مسابقه مهمی را که فینال لیگ است برگزار کنند.

منصوریان با بیان اینکه بازیکن محروم نداریم مقابل تراکتور نداریم، افزود: البته ویکروم که از چهار ماه پیش رباط صلیبی پاره کرده است در این بازی غایب خواهد بود و عباس بوعذار نیز مصدوم ما است.

وی تراکتور را قطب سوم فوتبال ایران عنوان کرد و گفت: احترام ویژه ای به قطب سوم فوتبال ایران قائلم و اگر فردا برنده بازی شدیم از همه هواداران پرشور تراکتورسازی عذر می خواهم ولی اگر تبریزی ها قهرمان شدند پیشاپیش به آنها تبریک می گویم.