اصفهان - هواداران سپاهان در بین دو نیمه دیدار تیم خود مقابل سایپای البرز، با اعلام اشتباه تساوی تراکتورسازی و نفت تهران، جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه به پا کردند، اما این جشن تنها چند ثانیه طول کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای البرز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

مهدی شریفی، مهاجم جوان تیم سپاهان که در دقیقه ۱۵ مسابقه گل برتری تیمش را به ثمر رساند، در دقیقه ۳۱ مسابقه نیز گل دوم سپاهان را روی پاس زیبای لوسیانو پریرا و محرم نویدکیا به ثمر رساند.

شریفی بعد از این گل پیراهن خود را بالا زد و با دستان خود قلب را به سمت هواداران تیم سپاهان اصفهان نشان داد.

ورزشگاه برای بازی امروز مملو از تماشاگران شده و در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار تماشاگر در فولادشهر حضور دارند.

تماشاگران تیم سپاهان یکصدا بعد از دو گل شریفی این مهاجم اصفهانی را تشویق می‌کردند و شریفی به ابراز احساسات هواداران تیمش پاسخ می‌داد.

حسین فرکی، سرمربی تیم سپاهان در طول نیمه نخست بازی همواره یادداشت‌برداری می‌کرد اما بعد از گل دوم تیمش، دفترچه یادداشتش را درون جیبش قرار داد!

خوشحالی تماشاگران سپاهان از تساوی نفت و تراکتورسازی و گل تراکتورسازی نیز از نکات جالب این مسابقه به شمار می‌رفت و آنها به محض اطلاع از نتیجه تساوی، به خوشحالی پرداختند.

هواداران سپاهان در دقایق پایانی مسابقه و بین دو نیمه با اعلام اشتباه نتیجه تراکتورسازی و نفت تهران، قهرمانی تیم خود را را جشن گرفتند. تعدادی از تماشاگران به اشتباه اعلام کردند که نفت تهران در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را به دروازه تیم تراکتورسازی وارد کرده اما جشن و پایکوبی هواداران تیم اصفهانی تنها یک دقیقه طول کشید و بعد از آن با اعلام نتیجه درست، جشن آنها پایان یافت.

در بین دو نیمه آهنگ "حالا حالا قهرمانیم" از بلندگوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان پخش می‌شد و هواداران تیم اصفهانی با این آهنگ به جشن و پایکوبی پرداخته بودند.

در طول مسابقه و با توجه به تاریکی هوای ورزشگاه، بازی با نور موبایل در بین تماشاگران تیم اصفهانی جریان داشت.

آغاز نیمه دوم مسابقه نیز با تماس تلفنی ناظر مسابقه با ورزشگاه تبریز و هماهنگی زمان آغاز آن صورت گرفت.