انیمیشن «پدرخوانده های توکیو» به کارگردانی ساتوشی کن و شوگا فورویا چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، انیمیشن «پدرخوانده های توکیو» به کارگردانی ساتوشی کُن وشوگا فورویا محصول سال ۲۰۰۳ به مدت ۹۲ دقیقه به زبان اصلی و با زیرنویس فارسی، روز چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درمی آید.

انیمیشن «پدرخوانده های توکیو» داستان سه بی خانمان اهل توکیو است که در تعطیلات کریسمس یک نوزاد رها شده در میان زباله های کنار خیابان را پیدا می کنند. این سه تصمیم می گیرند تا تمام تلاش خود را برای پیدا کردن والدین اصلی این نوزاد بکار گیرند واو را به خانواده واقعیش برسانند.

«پدر خوانده های توکیو» از هرنظر موقعیتی خاص در میان کارهای ساتوشی کُن دارد. این اثر سومین ساخته بلند بعد از «آبی مطلق» و «بازیگر هزاره» است که در کنار سریال «مامور پارانویا» و «پایریکا» مجموع کارهای ساتوشی کُن را تشکیل می دهد و از نظر مسیر فکری و کاری هم در جایی واقع شده است که از «آبی مطلق» به عنوان اثری کاملا واقع گرایانه آغاز و در نهایت با «پایریکا» به انتهای خیال پردازی می رسد. داستان های تودرتو با پیچیدگی ها و جزییات فراوان، سبک کاری ویژه ساتوشی کُن است.