بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: تمام افراد شرور و مخل امنیت در استان بوشهر تحت کنترل پلیس هستند.

سردار حیدر عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر یک استان مرزی است و با وجود داشتن بیشتری نوار ساحلی با خلیج فارس، یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و ضریب امنیتی بالایی در این استان وجود دارد.

وی به اقدامات صورت گرفته برای کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات جرایم در استان اشاره کرد و ادامه داد: طی سه سال اخیر شاهد روند بسیار خوبی در این زمینه بوده‌ایم و امسال نیز این روند تداوم دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کاهش جرایم خشن در استان بوشهر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و افزود: نیروی انتظامی از همه توان و ظرفیت‌ها برای کشفیات جرایم استفاده می‌کند و در هفته جاری یک نفر که مرتکب قتل دو نفر در بوشهر شده بود در کمتر از هفت ساعت دستگیر شد.

وی به برخوردهای صورت گرفته با افراد شرور و سارقان مسلح و مخلان امنیت اجتماعی اشاره کرد و بیان داشت: نوروز امسال سه نفر در منطقه آب‌پخش و سعدآباد دست به سرقت مسلحانه زده بودند که با عکس‌العمل سریع پلیس هر چهار نفر دستگیر شدند و سلاح و مهمات استفاده شده نیز کشف شد.

سردار عباس‌اده با بیان اینکه اقدامات پلیس استان بوشهر در مقابله با متخلفان و مجرمان دارای بازخورد خوبی بوده است، خاطرنشان ساخت: بر اساس اطلاعات رسیده، برخورد محکم و قابل قبولی نیز با این افراد صورت می‌گیرد که بازدارندگی خوبی در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در زمینه سرقت‌های مسلحانه خودرو نیز چند مورد در استان گزارش شده بود که پس از چند روز این خودروها کشف شد که البته اغلب این سرقت‌ها ساختگی به نظر می‌رسید.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: پلیس در سه چهار سال اخیر همه افراد شرور و مخلان امنیت را کنترل کرده است و تلاش شده که ضرایب امنیتی استان بوشهر به خوبی افزایش یابد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی از نقطه نظرات مردم و انتقادات و پیشنهادات آنها استقبال می‌کند و تلاش می‌کنیم که از این نظرات در زمینه‌های مختلف بهره ببریم.