فیلم «چند متر مكعب عشق» از چهار خرداد ماه توسط موسسه هنرهای تصویری سوره در شبكه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه هنرهای تصویری سوره از روز دوشنبه ۴خرداد ماه فیلم سینمایی «چند متر مكعب عشق» به كارگردانی و نویسندگی جمشید محمودی و تهیه‌كنندگی نوید محمودی را در شبكه نمایش خانگی توزیع خواهد كرد.

در این فیلم ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری، افشین سلیمان‌پور، امیر غفور صدخسروی و كاظم علیزاده به ایفای نقش پرداخته‌اند.

به گفته سعید خندق‌آبادی، مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره، توزیع «چند متر مكعب عشق» در ۱۵۰ هزار نسخه در شبكه نمایش خانگی انجام خواهد شد.

دهمین قسمت شكرستان از شنبه ۲ خرداد در شبكه نمایش خانگی

همچنین موسسه هنرهای تصویری سوره، «شكرستان ۱۰» از مجموعه انیمیشن‌های شكرستان را كه توسط مركز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری تهیه شده است از روز شنبه ۲ خرداد ماه در شبكه نمایش خانگی عرضه می كند.

«شكرستان» یك مجموعه پویانمایی تلویزیونی است كه تاكنون ۱۰۸ قسمت آن تولید و از برنامه كودك و نوجوان شبكهٔ ۲ سیمای ایران پخش شده است. این مجموعه با روش «كات اوت» یا بریده مقوا ساخته شده است.

«شكرستان» بیش از ۱۰۰ شخصیت گوناگون دارد كه بنا به نیازهای داستان در هر قسمت سروكلهٔ شان پیدا می‌شود و نقش‌های متفاوتی چون تاجر، كارگر، مردم شهر، بچه‌های مدرسه، ریش سفید و ... را برعهده می‌گیرند.