رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي خبر داد: پس از بحث و بررسي هاي كارشناسانه ، تبصره هاي پيشنهادي لايحه بودجه سال 1385 به دولت ارسال شد.

فرهاد رهبر در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري"مهر" گفت:اين تبصره ها تنها پيشنهاد هاي سازمان مديريت به دولت است و احتمال تغيير اين تبصره هاي پيشنهادي وجود دارد.

وي در عين حال اعلام كرد: دولت در جلسه فردا يا روز يكشنبه هفته آينده بررسي تبصره هاي پيشنهادي لايحه بودجه سال 1385 از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي را آغاز خواهد كرد.

رهبر تصريح كرد: در تبصره هاي پيشنهادي، اعداد و ارقامي ذكر نشده است.

رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي با اشاره به اين كه حجم كل لايحه بودجه سال 1385 فعلا مشخص نيست، گفت: اين سازمان همچنان در خصوص بخش هاي مختلف بودجه جلساتي در حال برگزاري دارد.

وي با اشاره به اين كه لايحه بودجه سال 1385 در موعد مقرر- 25 دي ماه سال جاري- پس از تصويب در دولت به مجلس ارسال خواهد شد، افزود: بودجه سال آينده براي اولين بار به صورت عملياتي و بر مبناي هزينه هاي تمام شده اجرايي خواهد شد.

همچنين  سيد محمد قاسم حسيني معاون پارلماني سازمان مديريت نيز در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري"مهر" با اشاره به نهايي شدن تبصره هاي پيشنهادي لايحه بودجه سال 1385 در سازمان مديريت و برنامه ريزي گفت: بررسي و تصويب اين تبصره ها در دستور كار دولت قرار گرفت.

وي افزود: سازمان مديريت و برنامه ريزي در تبصره هاي پيشنهادي بودجه سال آينده فعلا اعداد و ارقام را نگنجانده و پس از تاييد تبصره ها از سوي دولت اين اعداد را در تبصره خواهد گنجاند.

معاون پارلماني سازمان مديريت تبصره هاي بودجه را نوعي مجوز دانست كه در قالب سياست ها به دولت پيشنهاد شده است.

معاون پارلماني و حقوقي سازمان مديريت و برنامه ريزي گفت: دستگاه هاي اجرايي مطالب پيشنهادي در قالب تبصره هاي بودجه را به سازمان مديريت پيشنهاد كردند و اين تبصره ها با تاييد سازمان مديريت به دولت ارسال شده است.

وي در ادامه از آغاز تهيه جداول بودجه سال 1385 در سازمان مديريت و برنامه ريزي خبر داد و تصريح كرد: با بررسي كارشناسي در هفته آينده كار تهيه جداول بودجه اي در سازمان مديريت به اتمام رسيده  و به دولت ارسال خواهد شد.