جهانديده مدير كل امور رسانه هاي رياست جمهوري ادعاي برخي سايت هاي اينترنتي درباره "ناراحتي رييس جمهور از عدم انعكاس سخنراني ها و خبرهاي مربوط به وي در صدا و سيما" را تكذيب كرد.

احسان جهانديده در گفت و گو با خبرنگار سياسي "مهر"، با انتقاد از اينكه برخي سايت هاي اينترنتي بي نام و نشان كه حاضر نيستند هيچ مسووليتي در قبال اخبار منتشره خود بپذيرند، اقدام به انتشار اخبار سراسر دروغ درباره دولت و شخص رييس جمهور مي كنند، گفت: اين ادعا كه دكتر احمدي نژاد در انتقاد از عملكرد صدا و سيما در انعكاس اخبار مربوط به وي و دولت نامه اي به مقامات ارشد كشور نوشته، كاملا دروغ است، همانطور كه خبر قبلي مربوط به گلايه رييس جمهور از اين امر در يك جلسه هم دروغ بود.

اين در حالي است كه بر اساس اخبار دريافتي مسئولان صدا و سيما نيز براي پخش برنامه سفر استاني رئيس جمهور مقاومتي نداشته اند و اين امر طبق روال گذشته دوره هاي رياست جمهوري انجام شده است و ادامه خواهد يافت.

يكي از سايت هاي خبري از ارسال نامه رئيس جمهور به مقامات ارشد كشور در انتقاد از عملكرد رسانه ملي براي انعكاس اخبار و برنامه هاي رئيس جمهور و دولت خبر داده بود.