بوشهر - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر با همکاری پلیس بوشهر و فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ وحید زرین‌کلاه عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت کشفیات جدید مواد مخدر اشاره کرد و ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر تلاش‌های بسیار خوبی را برای اشراف اطلاعاتی بر فعالیت سوداگران داشته است.

وی از اجرای طرح‌های جامع اطلاعاتی گسترده در سطح استان بوشهر و همچنین استان‌های همجوار اشاره کرد و بیان داشت: این اشراف اطلاعاتی باعث شده تا در زمینه کشفیات مواد مخدر شاهد موفقیت‌های بسیار خوبی باشیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر ادامه داد: بر اساس اطلاعات کسب شده توسط پلیس مواد مخدر بوشهر مشخص شد که یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد دارد که مواد مخدر را در استان‌های شرقی تهیه و به استان‌های مرکزی کشور منتقل کند.

وی از تعقیب و کنترل سردسته و برخی اعضای این باند خبر داد و افزود: در آخرین اخبار مشخص شد که قاچاقچیان و سوداگران مرگ مقدار زیادی مواد مخدر را در استان کرمان خریداری کرده و قصد انتقال آن به استان بوشهر و فارس را دارند.

زرین‌کلاه با اشاره به تعامل و همراهی مطلوب پلیس استان بوشهر و استان فارس در اجرای این عملیات مشترک، اضافه کرد: به همین منظور در یک عملیات مشترک و هماهنگ خودروی حامل مواد مخدر در محور ورودی فسا- شیراز در استان شیراز توقیف شد.

وی با تقدیر از همکاری و هماهنگی پلیس مباره با مواد مخدر و همچنین سردار فرماندهی انتظامی استان فارس، خاطرنشان ساخت: در این عملیات ۲۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد.