آمارها از افزايش سريع تعداد جمعيت مسلمانان نسبت به يهوديان در مناطق اشغالي 1948حكايت دارد.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روزنامه اسرائيلي يديعوت آهارونوت، اين آمارها نشان مي دهد كه جمعيت مسلمانان داخل در سرزمين هاي اشغالي 1948تا سال 2025 به 2 ميليون نفر خواهند رسيد.

اداره آمار مركزي رژيم صهيونيستي دراين راستا اعلام كرده است كه ميزان زاد و ولد در بين مسلمانان در حال كاهش است، اما هنوز اين ميزان نسبت به كشورهاي همسايه در رتبه بالاتري قرار دارد.

همچنين اداره آماراين رژيم با احتساب تمامي ملاحظات سياسي تعداد مسلمانان درمناطق تحت اشغال سران نظامي تل آويو را در سال 2005 يك ميليون و 142 هزار نفر اعلام مي كند كه 16 درصد از  جمعيت كل را تشكيل خواهد داد.

همچنين اين اداره اعلام كرده است كه تا سال 2025 ، مسلمانان 22 درصد از جمعيت مناطق اشغالي 1948 را تشكيل خواهند داد.

براساس اين گزارش همچنين 39 درصد از جمعيت مسلمانان در شمال مناطق اشغالي 1948 اقامت دارند و 21 درصد نيز در بيت المقدس زندگي مي كنند.

از اين ميزان تعداد در حال حاضر، 475 هزارو 700 نفر آن ها كودكان زير 14 سال هستند كه تقريباً يك چهارم از كودكان كل را تشكيل مي دهند.

ارائه اين آمار و ارقام درحالي است كه سالهاست رژيم صهيونيستي از طرف افزايش مسلمانان در اين كشور به اصطلاح يهودي احساس خطر مي كند و در اين باره تدابيري را اتخاذ كرده است.

بر اساس آماري كه پيشتر توسط اين رژيم اعلام شده بود  تعداد جمعيت ساكن در اين مناطق 6 ميليون و 458 هزار نفر رسيد. كه بر اساس اعلام  منابع مورد نظررژيم  صهيونيسيتي  8/77 درصد از كل اين جمعيت را يهوديان، 2/15 درصد را مسلمانان، 1/2 درصد را مسيحيان و 6/1 درصد  را دروزيان تشكيل مي دهد.

دراين گزارش كه يك روزنامه صهيونيستي آن را منتشر ساخته ،چنين ادعا شده است كه 9/61 درصد از اسرائيلي‌ها در همين كشور متولد شده‌اند و 28% (حدود يك ميليون و نيم) نيز از نسل سوم در اين كشور هستند و تعداد مهاجران اسرائيلي از اتحاد جماهير شوروي سابق به يك ميليون و 120 هزار نفر مي رسد كه بخش اعظمي از جمعيت آن را تشكيل مي دهد.

همچنين از اين تعداد تنها 177 هزار نفر از اين تعداد  يهودي دربيت المقدس زندگي مي كنند و به همين منظور رژيم صهيونيستي بارها در تلاش برآمده است تا تركيب جمعيتي اين منطقه را به نفع يهوديان به هم بزند.