قم - همایش میثاق با ولایت همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور کارمندان بسیجی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و به همت سازمان بسیج کارمندی سپاه علی بن ابیطالب(ع) همایش بزرگ میثاق با ولایت قبل از ظهر چهارشنبه در سالن همایش‌های اداره اوقاف و امور خیریه قم برگزار شد.

علاوه بر کارمندان بسیجی استان، سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و حجت الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در این مراسم حضور داشتند.

عبدالله گنجی، مدیر مسؤل روزنامه جوان میهمان ویژه این مراسم بود که به ایراد سخنرانی پرداخت.

دشمن با تهدید و تحریم نمی تواند کاری از پیش ببرد

سرهنگ مهدی ابوالحسنی، مسؤل بسیج کارمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) در این مراسم طی سخنانی یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار انقلاب را گرامی داشت و اظهار کرد: وظیفه ما به خصوص بسیجیان این است تا در هر شرایطی مطیع رهبر خود و گوش به فرمان ایشان باشیم.

وی گفت: ما اعلام می‌کنیم تا به عنوان سربازان کوچکی در جوار حرم کریمه اهل بیت(ع) جان بر کف در همه شرایط در خدمت رهبر و ولی امر خود هستیم.

مسؤل بسیج کارمندان سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: ما بسیجیان از خون خود نیز در جهت اهداف بلند رهبر، اقتدار نظام و سربلندی اسلام دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: امروز دشمن و استکبار جهانی تصور می‌کند با تهدید، تحریم و توطئه می‌تواند ملت ایران را از رسیدن به اهدافشان باز دارد.

ابوالحسنی گفت: امیدواریم خداوند توفیق پاسداری از خون شهدا و نیز دستاوردهای انقلاب اسلامی را به همه ما عطا کند.