قم - فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: دشمنان سال‌ها در تلاش هستند تا جوهره دینی این ملت را از آنها بگیرد، اما موفق نشده و هرچه این جوهره محکم تر شد سیلی محکمی را خوردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی مهدوی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در همایش میثاق با ولایت که به همت سازمان بسیج کارمندی سپاه علی بن ابیطالب(ع) در سالن‌همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد، به ضرورت توجه به عملیات‌های دفاع مقدس مانند عملیات بیت المقدس اشاره کرد و اظهار داشت: کسانی که دلسوز این انقلاب هستند باید به این تابلوهای درخشان  توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه عملیات‌های موفق آمیز ما در نبرد حق علیه باطل از معجزات الهی بوده است، گفت: در عملیات‌هایی که منجر به فتح خرمشهر شد ارزش‌های والای انسانی تجلی پیدا کرد و در این راستا انجام شد.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: دشمن هرچه در جنگ تلاش کرد تا انقلاب را فرو بپاشد یا نتیجه نگرفت و یا نتیجه عکس گرفت.

وی با بیان اینکه دشمن سالها در تلاش است تا جوهره دینی این ملت را از آنها بگیرد، افزود: هرچه این جوهره وجودی انسان تنزل یابد از دشمن ضربه خورده و هرچه این جوهره محکم تر شد توانستیم سیلی محکمی را بر دشمن وارد سازیم.

مهدوی نژاد با اشاره به اینکه امروز دشمن درصدد است تا نگرش‌ها و نگاه‌ها به دین و انقلاب را تغییر دهد، اضافه کرد: امروز گاهی حرف‌هایی گفته می‌شود که در تراز شهدا و  امام نیست.

دشمن از اتحاد و انسجام مردم رنج می‌برد

وی تصریح کرد: مؤلفه‌هایی که منجر به پیروزی ما و فتح خرمشهر شد دین مداری بوده و هرچه این جوهره کم رنگ تر شود رسیدن به قله‌های سعادت و افتخار کندتر می‌شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه در جنگ تحمیلی از همه اقشار در کنار هم می‌جنگیدند، گفت: دشمن از این اتحاد و انسجام در آن زمان و در امروز نیز رنج می‌برد.

وی ولایتمداری و خالصانه به میدان نبرد رفتن را از دیگر عوامل موفقیت در عملیات‌ها و نیز در فتح خرم شهر دانست و بیان کرد: رزمندگان ما خالصانه می‌جنگیدند و گوش به فرمان ولی فقیه خود بودند.

مهدوی نژاد افزود: شما بسیجیان زمانی که در سنگر بسیج  قرار می‌گیرید در واقع نشان می‌دهید که آمادگی حضور و نبرد در همه عرصه‌ها را دارید و خیلی‌ها درصدد هستند تا این سنگرها از هم بپاشد اما موفق نمی‌شوند.

وی تأکید کرد: تمام تلاش دشمن این است تا جوهره و باور دینی مردم را کم رنگ و ولایت فقیه را که تا کنون توانسته است ما را از گردنه‌های سخت عبور دهد را به چالش بکشاند لذا باید هوشیار باشیم.