میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه ملت ایران به دشمنان هشدار می دهند که زورگویی و باج خواهی غرب را نخواهد پذیرفت، گفت: غرب پایش را از گلیمش دارزتر نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی آن حضرت را الگوی خود قرار دهند و همنطور که ایشان در مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... در کنار پدر مشارکت داشتند جوانان نیز در مسائل روز مملکت مشارکت داشته باشند.

وی جوانان را سرمایه های ارزشمند میهن اسلامی دانست و افزود: رویکرد مسئولان ما باید به سوی این سرمایه عظیم باشد و در راستای توسعه و پیشرفت جوانان که قوه محرکه هر کشور و عامل توسعه جامعه هستند توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه میامی با تاکید بر اینکه جوان تحولگرا و چرخ اقتصاد مملکت است تصریح کرد: مسئولان باید جوانان را مدیریت و استعدادهای آنان را شناسایی و در راستای توسعه و پیشرفت جامعه از آنان استفاده کنند.

صفایی پور با بیان اینکه مسئولان باید دغدغه جوان باوری و جوان یاوری داشته باشند تاکید کرد: مسئولان بدنبال رفع مشکلات جوانان بویژه بیکاری و مسکن باشند و برای شناسایی استعدادهای جوانان در راستای پیشرفت کشور تلاش کنند.

وی همچنین به فرارسیدن میلاد امام زمان(عج) و روز مستضعفان نیز اشاره کرد و افزود: هدف از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت از مستضعفان و محرومان بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میامی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات هسته ای اشاره و تصریح کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی در تجمع و حرکتی خودجوش از مواضع رهبر معظم انقلاب حمایت کردند.

صفایی پور تاکید کرد: ملت ایران ضمن احترام به تیم مذاکره کننده ایرانی و ضمن بی اعتمادی نسبت به غرب با قدرت پای میز مذاکره خواهد ماند و به دشمنان هشدار می دهند که این ملت زورگویی و باج خواهی غرب را نخواهد پذیرفت.

وی در خاتمه گفت: ملت ایران اسلامی زیر بار زور و فشارهای غرب نخواهد رفت و دشمنان ایران بدانند که هیچ قدرتی نمی تواند بر مراکز نظامی و مهم ما نظارت کند.